|

شمار فوتی‌های کرونا از ۱۱۱ هزار تن گذشت!

کرونا

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۵۸۳ بیمار کرونا به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۵۸۳ بیمار کووید-۱۹ به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۵۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۹۸۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۱ هزار و ۲۵۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۳۹۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۷ هزار و ۶۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۹ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها