|

رشد ۲۲ هزار واحدی شاخص

تداوم سبزپوشی بورس برای سومین روز متوالی

در بازار امروز بیشتر گروه‌ها روند مثبتی داشتند و در پایان بازار هم شیمیایی‌ ها، فلزات و خودرویی‌ها سراسر سبزپوش یه کار خود پایان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

شاخص کل بورس در روز چهارشنبه 12 آبان با بیش از ۲۲ هزار واحد مثبت و ۱.۶۲ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم امروز با هفت هزار واحد مثبت و ۲.۱۱ درصد رشد در کانال ۳۷۴ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز در پایان بازار به چهار هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان رسید. بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص امروز نمادهایی فولاد، کچاد و شپدیس داشتند. همچنین بیشترین ارزش معامله مربوط به نمادهای پالایش و دارا یکم ثبت شد.

در بازار امروز بیشتر گروه‌ها و نمادها روند مثبتی داشتند و در پایان بازار هم محصولات شیمیایی‌، فلزات و خودرویی‌ها سراسر سبزپوش یه کار خود پایان دادند.

برترین گروه‌های صنعتی امروز شیمیایی، فلزات اساسی، خودرو و فرآورده‌های نفتی بودند. بیشترین حجم معامله هم برای خودرو، خساپا و خبهمن ثبت شد.

همچنین با توجه به رشد بیش از هفت هزار واحدی شاخص هم وزن، نمادهای کوچک نیز روند مثبتی داشتند.

شاخص کل فرابورس با بیش از ۳۱۰ واحد مثبت و ۱.۵۸درصد رشد در محدوده ۱۹ هزار و ۸۵۳ واحد قرار گرفت و نمادهای تاثیرگذار در شاخص فرابورس امروز کگهر آریا و هرمز بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها