|

ریزش ترسناک قیمت ها

حمام خون در بازار رمزارزها؛ چرا بیت‌کوین دوباره ریزش کرد؟

بیت‌کوین حمایت ۴۵ هزار دلاری خود را از دست داد و حالا در محدوده ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود. چرا بیت‌‎کوین ناگهان ریزش کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

گارد صعودی بازار رمزارزها از ماه مارس شروع شد و بیت‌کوین توانست دوباره کانال ۴۰ هزار دلار را پس بگیرد. اما بیت‌کوین امروز دوباره ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۴ هزار دلار یعنی زیر حمایت معتبر ۴۵ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ شب گذشته اخباری مبنی بر احتمال افزایش دوباره نرخ بهره در آمریکا منتشر شد که بازار را با شوک عرضه همراه کرد. در پی انتشار این اخبار ارزش بازار رمزارزها حدود ۵ درصد ریزش کرد و به دو هزار میلیارد دلار رسید.

ظهر دیروز در نمودار چهار ساعته و روزانه بیت‌کوین اندیکاتورهای تکنیکال سیگنال‌های نزولی صادر کردند. 

بر اساس حمایت‌های روی نمودار بیت‌کوین انتظار می‌رود در صورت از دست رفتن محدوده ۴۵ هزار دلار، بیت‌کوین تا محدوده ۴۲ هزار دلار ریزش کند. البته اگرچه بیت‌کوین حالا زیر ۴۵ هزار دلار معامله می‌شود اما احتمال بازگشت قیمت از این محدوده هر چند کم وجود دارد.

خون‌ریزی رهبران بازار

آلت‌کوین‌های بزرگ بازار که در رالی صعودی سود حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی ساخته بودند بعد از خبر افزایش احتمالی نرخ بهره ریزش کردند. ریزش بازار رمزارزها با ریزش بورس آمریکا هم‌زمان بود و این دو بازار چند وقت اخیر همبستگی زیادی در مورد اخبار نرخ بهره نشان دادند.

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد ریزش کرد و در محدوده ۳ هزار و ۲۶۰ دلار معامله می‌شود. محدوده ۳/۲ هزار دلاری حمایت معتبری برای این ارز محسوب می‌شود و ریزش از این محدوده می‌تواند باعث زیان بیشتر اتریوم شود.

سولانا هم یکی از بزرگان بازار است که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۰ درصد ریزش کرده است.

زمانی که نرخ بهره در آمریکا افزایش پیدا می‌کند دارایی‌های ریسک‌پذیر مانند ارز دیجیتال و سهام ریزش می‌کنند. کارشناسان عقیده دارند احتمالا سرمایه‌ به سمت دارایی‌های کم ‌ریسک‌تر مانند اوراق روی می‌آورند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها