|

بورس خسته از افت، ناتوان در صعود

شروع و پایان بورس باز هم قرمز بود؛ البته نه به پر رنگی همیشه

شاخص بورس در پایان معاملات امروز کاهشی ۱۹۸ واحدی را ثبت کرد. شاخص هم وزن هم با ۳۳۵ واحد افت همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

بورس سومین روز هفته را هم قرمز آغاز کرد و قرمز به پایان برد ولی نه به پررنگی همیشه. در نهایت شاخص بورس در پایان معاملات امروز کاهشی ۱۹۸ واحدی را ثبت کرد. شاخص هم وزن هم با ۳۳۵ واحد افت همراه بود. ارزش معاملات خرد هم به حدود هزار و۹۰۰ میلیارد تومان رسید و حقیقی ها در مجموع ۱۸۱ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادآنلاین؛ بارها در گزارشات قبلی به ریسک های بورس تهران، کم رمقی معاملات و تحلیل خیل عظیمی از کارشناسان مبنی بر ارزشمند بودن بازار سهام اشاره کردیم؛ امروز هم شرایط همان است با اندکی تفاوت.

روزهای کسل کننده بورس ادامه دارد و هفته تعیین کننده بازار به شکل ناامیدکننده‌ای سپری می‌شود. در این میان باید اشاره کرد که شاید کورسوی امید گزارشات ۶ماهه شرکت ها که آرام آرام روانه کدال می‌شوند راه نجاتی برای فرار از این روزهای فرسایشی باشد.امروز اما کاملا بی تفاوت نبود؛ با افزایش تقاضا در دقایق پایانی، شاخص تغییر جهت داد و نهایتا باعث شد قسمتی از افت خود را جبران کند اما نتوانست به اعداد مثبت برسد،هم وزن هم امروز سردرگم و گیج بود و چندین بار در طول بازار تغییر جهت داد و نهایتا ۳۳۵ واحد افت را ثبت کرد.

در پایان معاملات امروز، گرچه شاخص کل در چند دقیقه پایانی تغییر روند داد و قسمتی از افت خود را جبران کرد اما نهایتا افتی ۱۹۸ واحدی را ثبت کرد و در کف کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت.

شپنا، فارس، شبندر و حکشتی بیشترین تاثیر برروی شاخص را ثبت کردند.

شاخص هم وزن هم با ۳۳۵ واحد افت همراه بود.

ارزش معاملات خرد هم به حدود هزار و۹۰۰ میلیارد تومان رسید و حقیقی ها در مجموع ۱۸۱ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

وسبحان با ۲۱، ولشرق با ۱۳ و شاوان با ۴ میلیارد تومان بیشترین ورود و خاور با ۲۳، بپاس با ۱۸.۵ و شپنا با ۱۴ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

گروه سرمایه گذاری‌ها در میان صنایع با ۲۰ میلیارد تومان صدرنشین جدول ورود پول حقیقی بودند و گروه محصولات شیمیایی با ۳۵ میلیارد تومان خروج در قعر این جدول قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها