|

اوا تا آخر آژیر خطر

ماجرای شنیده شدن آژیر خطر در غرب تهران چیست؟

به گزارش کاربران شبکه های اجتماعی بامداد ۱۱ بهمن در برخی مناطق غرب تهران صدای آژیر خطر شنیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

کن نیوز منبع اخبار هوانوردی مدعی شده، شنیده شدن آژیر در مناطقی از غرب تهران و همچنین هولدینگ (در انتظار فرود) تعدادی از پروازهای ورودی به فرودگاه امام خمینی این شائبه را برای برخی از رسانه‌ها بوجود آورده که شاید این دو موضوع به هم ارتباط داشته باشد. اما استعلام کن‌نیوز نشان می‌دهد هولدینگ پروازها به علت وضعیت نامناسب آب و هوایی تهران بوده و ربطی به آژیر شنیده شده ندارد.

پرواز استانبول به تهران، به سمت باکو تغییر مسیر داده است

سایت خبری رکنا اما مدعی شده است برق مناطق اطراف فرودگاه امام باقرشهر و بهشت زهرا قطع شده و پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی متوقف شده است؛ و مشکل فنی هواپیمای A321-271NX ایرلاین ترکیش‌ایر بر فراز مناطق غربی تهران و احتمال سقوط علت فعال شدن آژیر هشدار بوده است. طبق اطلاعات راداری، پرواز استانبول به تهران، پس از چندین مرتبه چرخش بر فراز تهران، گویا به سمت باکو تغییر مسیر داده است.

پیشنهاد می شود: چرا هواپیمای ترکیش ایر در فرودگاه امام خمینی فرود نیامد؟

هیچ مشکل امنیتی نیز وجود ندارد و مردم نگران نباشند

«حمیدرضا گودرزی» معاون امنیتی استانداری تهران در گفت‌وگو با تسنیم‌ مدعی شده است: درخصوص شنیدن شدن آژیر خطر در برخی مناطق غربی تهران، این صدا به دلیل اختلال در یکی از سیستم‌های صوتی (دزدگیر) یکی از مراکز در حوالی شهرک آزمایش بوده که بعد از چند دقیقه نیز قطع شده است. هیچ مشکل امنیتی نیز وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

تکذیب شایعه احتمال سقوط هواپیمای مسافربری در فرودگاه امام خمینی

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی: شایعه احتمال سقوط پرواز ترکیش ایر به هیچ وجه صحت ندارد و خلبان این شرکت هواپیمایی تصمیم به فرود نیامدن در این شرایط جوی نامساعد گرفت. در چنین شرایطی تنها خلبان است که می‌تواند بر اساس قانون تصمیم بگیرد که می‌تواند فرود بیاید یا خیر و به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابر‌های خطرناک CB این خلبان تصمیم گرفته که به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت. پس از فرود نیامدن هواپیمای ترکیش ایر، دیگر پرواز‌ها در این فرودگاه به زمین نشستند که می‌توان به ایران ایر اشاره کرد و لحظاتی دیگر نیز هواپیمای ماهان از استانبول در فرودگاه امام خمینی خواهد نشست. 
 
منبع: ایسنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی