|

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد

آمریکا هرگونه توافق برای مبادله زندانی با ایران را رد کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارش‌های منتشر شده درباره حصول توافق با تهران درباره تبادل زندانیان را ناصحیح توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1
شایانیوز- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هرگونه توافق در خصوص تبادل زندانی با ایران را رد کرده است. یک خبرنگار اسرائیلی به نقل از ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در توئیتر نوشت: گزارش های منتشر شده درباره دستیابی به توافق بین ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان به هیچ وجه صحیح و دقیق نیست. همان طور که اعلام کرده ایم، ما همواره پرونده های مربوط به آمریکایی های بازداشت شده یا ناپدید شده در ایران را مطرح و دنبال کرده ایم.
 
خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال نیز با انتشار پستی در توئیتر نوشت: ران کلین رئیس کارکنان کاخ سفید گزارش های منتشر شده در رسانه های ایرانی مبنی بر تبادل 4 زندانی آمریکایی در ازای آزادسازی 7 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران و آزادی 4 زندانی ایرانی را رد کرده است.  شبکه المیادین ساعاتی پیش به نقل از منابع مسئول ایرانی از آزادسازی 4 ایرانی بازداشتی از زندان‌های آمریکا خبر داده بود. 
 
این شبکه خبری همچنین به نقل از منابعی با بیان اینکه «مذاکرات امنیتی مشابهی میان طرف ایرانی و انگلیسی انجام شده است»، اعلام کردند: لندن 400 میلیون پوند بلوکه‌ شده از دارایی‌های ایران در انگلیس را آزاد خواهد کرد. رویترز نیز اعلام کرده است یک مقام وزارت خارجه انگلیس گزارش های منتشر شده درباره آزادی یک زندانی در ازای آزادسازی بدهی لندن به ایران را رد کرده است. دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس پیش از این گفته بود: معتقدیم بدهی تانک ها باید پرداخت شود و به دنبال اتخاذ تدابیری برای انجام آن هستیم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها