|

پلمب ۷ فروشگاه عرضه لباس‌های شیطان پرستی

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از پلمب ۷ فروشگاه و اعلام اخطار پلمب به ۱۸ واحد صنفی بهدلیل عرضه البسه دارای علائم شیطان پرستی، خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ یداله طهماسیان بیان کرد: طی بررسی های صورت گرفته مشاهده شد که برخی از واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه و مردانه با سوء استفاده از نبود نظارت و نادیده گرفتن قوانین، ضوابط، مقررات و شئونات اسلامی اقدام به فروش البسه نامتعارف اعم از شلوار زاپ دار و لباس مشکی هایی با آرم و علائم شیطان پرستی در سطح شهرستان قرچک می‌کنند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرچک گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان، وی افزود: در این رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان با هماهنگی مقام قضائی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف عرضه کننده پوشاک را به مرحله اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک تصریح کرد: در اجرای این طرح ۷ واحد متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده، پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح برای ۱۸ واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر شده است، گفت: به واحد های صنفی متخلف دستور جمع آوری پوشاک نامتعارف نیز داده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها