|

پسری که به مادرش هم رحم نکرد و در قزوین بی آبرویی راه انداخت!

پسر قزوینی با جعل شناسنامه مادرش 200 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

لینک کوتاه کپی شد

سردار علی ابراهیمی  گفت: در پی مراجعه یکی از مشاورین املاک با مرجوعه قضائی به پلیس آگاهی مبنی بر جعل وکالتنامه و انجام کلاهبرداری توسط فروشنده دو قطعه زمین در یکی از مناطق بالای شهر قزوین، با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از رکنا؛ ماموران در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند پسر مالک زمین ها با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل شناسنامه مادر خود کرده و 2 قطعه زمین متعلق به مادرش را به مبلغ بیش از 2 هزار میلیارد ریال فروخته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی متهم و همدستش،با هماهنگی مقام قضائی دو عامل اصلی این کلاهبرداری را در قزوین و یکی از استان های شمالی دستگیرکردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این افراد با طراحی نقشه ای شیادانه دو قطعه زمین متعلق به پیرزن 76 ساله را به مبلغ 2 هزار و 6 میلیارد ریال فروخته و برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند کل مبلغ معامله را در قالب سکه و ارز از خریدار دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان به بزه انتسابی خود معترف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی