|

مادر کُشی در تهران؛

پسر افیونی مادر پیرش را خفه کرد!

پسر افیونی که بخاطر گرفتن خودرو از مادر پیرش دست به قتل زده بود در همان صحنه جرم به قتل مادرش اعتراف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پسر جوان در صحنه درگیری با مادرش دست به  قتل  زد و سعی داشت با صحنه سازی راز  قتل مادر ش را پنهان کند.

ساعت 13:30 دقیقه دوشنبه 15 دی ماه امسال پسر جوانی در تماس با امدادگران  اورژانس  اعلام کرد که مادر پیرش به سختی نفس می کشید و هر چه تلاش کردم بی فایده بود و دیگر نفس نمی کشد.

در ادامه تیمی از امدادگران اورژانس و ماموران کلانتری 152 خانی آباد در محل حضور پیدا کردند و بررسی ها نشان از  مرگ مادر  79 ساله داشت که ماجرای به  بازپرس محمد وهابی  در جریان این خبر قرار گرفت.

مرگ مرموز مادر پیر در جنوب تهران

بازپرس وهابی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق در  صحنه جرم  را صادر کرد و ماموران در بررسی های ابتدایی اعلام کردند که داخل خانه هیچگونه بهم ریختگی صورت نگرفته اما روی دستان پسر جوان یک آثار زخم وجود دارد.

همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل به ماجرا مشکوک و همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت در خانه زن 79 ساله حضور پیدا کردند.

قتل مادر به دست پسر

پسر جوان در خصوص آثار زخمی که روی دست و گردنش وجود داشت ابتدا به بازپرس پرونده اعلام کرد که وقتی متوجه مرگ مادرم شدم ناراحت شدم و دست به  خودزنی  زدم اما این ادعا در حالی بود که تیم پزشکی قانونی در بررسی جسد مادر پیر آثار کبودی روی گردن مشاهده کردند و در بررسی های دقیق تر آثار کبودی دیگری روی بدن این زن وجود داشت اما کبودی روی گردن تازه تر از کبودی روی بدن بود.

محسن که اعتیاد به مواد مخدر دارد اصرار داشت که نقشی در مرگ مادرش نداشته اما تحقیقات از همسایگان نیز مسیر تحقیق را به سمت پسر خانواده برد چرا که اهالی ساختمان نیز اعلام کردند که محسن و مادرش بارها با هم درگیر شدند و هر چند روز یکبار صدای درگیری این پسر و مادر را شنیده اند.

محسن سکوت کرده بود اما وقتی دید مدارک پلیسی برعلیه اش است سکوت را شکست و به قتل مادرش اعتراف کرد.

پسر جوان در اعترافاتش به بازپرس پرونده در همان صحنه جرم گفت: مادرم یک خودروی پژو داشت که آن را در اختیار برادرم گذاشته بود و برادرم با آن خودرو کار می کرد و هر بار که من می خواستم خودرو را بگیرم به من نمی دادند و همیشه سر این موضوع با مادرم درگیر می شدم.

وی افزود: مادرم خودرو را در اختیار من نمی داد و هر بار که از آنها خودرو را می خواستم مخالفت می کردند و با مادرم درگیر می شدم، می خواستم با دوستانم به بیرون از خانه بروم و قصد داشتم مسافرت بروم اما باز خودرو را ندادند تا اینکه صبح امروز بار دیگر سر گرفتن ماشین با مادرم بحث کردم.

محسن ادامه داد: مادرم خالفت کرد و من برای اینکه دل مادرم به رحم بیاید با چاقو روی گردن و دستم خودزنی کردم تا تسلیم خواسته ام شوند اما بی فایده بود که در یک لحظه عصبانی شدم و گردن مادرم را فشار دادم و سپس او را به سمت مبل هل دادم که دیدم مادرم نفس نمی کشد.

پسر جوان ادامه داد: ترسیده بودم، برای اینکه راز قتل مادرم فاش نشود با پلیس و اورژانس تماس گرفتم و سعی داشتم مرگ مادرم را بخاطر کهولت سن نشان دهم اما راز این قتل فاش شد.

بنا بر این گزارش،  بازپرس وهابی  در این مرحله دستور داد تا پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و  جسد  مادر خانواده نیز برای بررسی بیشتر و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع : رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها