|

قتل فجیع زن پاکدشتی؛ به مردان غریبه دل داده بود او را کُشتم!

وقتی متوجه ارتباطات نامتعارف همسرم در فضای مجازی شدم با ضربات چاقو او را از پای درآوردم.

لینک کوتاه کپی شد

فرمانده انتظامی پاکدشت از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۵ ساعت، خبر داد.

سرهنگ رضا علی بخشی امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله خود را به محل رسانده و به دنبال بررسی صحنه و تن پیمایی جسد، آثار اصابت جسم سخت از ناحیه سر و ضربات چاقو به نواحی مختلف بدن از جمله سینه، شکم و کمر و بریدگی رگ دست که نشان از وقوع  قتل  می باشد، مشهود بود که با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی هویت مقتوله که خانم جوانی ۲۴ ساله بود تحقیقات خود را از خانواده مقتول و همسایه ها آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول با همسرش اختلافات شدید داشته است، که این موضوع ظن پلیس را متوجه شوهر مقتول می نماید و فرضیه همسرکشی به دنبال یک عصبانیت کنترل نشده مطرح شد.

سرهنگ بخشی افزود: پس از انجام هماهنگی های قضائی جستجو برای شناسایی و دستگیر شوهر مقتوله آغاز شد، سرانجام قاتل در یکی از بیمارستان های شهرستان پاکدشت شناسایی و به سرعت دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده، به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد وقتی متوجه ارتباطات نامتعارف همسرم در فضای مجازی شدم، عنان اختیار از کف دادم و با هاون ضربه محکمی به سر مقتول وارد کرده و با ضربات چاقو او را از پای درآوردم.

وی بیان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع محترم قضائی شد.فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: فضای مجازی، مهمترین ابزار دشمنان برای انحراف جوانان و برهم زدن کانون گرم خانواده ها است.

سرهنگ بخشی افزود: با توجه به دسترسی آسان افراد در فضای سایبری به یکدیگر، در صورت نبود اعتقادات محکم و قوی دینی، به صورت اجتناب ناپذیری، زمینه انحرافات اخلاقی و خیانت فراهم می شود که در بعضی مواقع منجر به قتل های خانوادگی این چنینی می شود.

وی در پایان گفت: به همین منظور آحاد مردم در هر سن و سال و در هر جایگاه اجتماعی که هستند می بایست تهدیدات و آسیب های فضای مجازی را شناخته و در این خصوص آموزش های لازم را از سایت پلیس فتا و معاونت اجتماعی ناجا دریافت نمایند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها