|

کارگر مرودشتی جلو شهرداری خودش را دار زد!

بهرام ابراهیمی مهر کارگر شهرداری مرودشت در اقدامی عجیب در محوطه شهرداری خودش را دار زد!

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس گزارش‌های محلی منتشر شده، شامگاه روز شنبه۲۰ دی ماه سال‌جاری یکی از کارگران پیمانکاری شهرداری مرودشت بنام «بهرام ابراهیمی مهر» در محوطه شهرداری این شهر خود را حلق آویز کرد و جان باخت.

رهام پیکری (فرماندار شهرستان مرودشت) درباره خودکشی این کارگر شهرداری گفت: حقوق کارگران شرکت پیمانکاری مذکور، براساس اسناد، یک ماه با تاخیر پرداخت می شده و آخرین حقوق دریافتی کارگران هم مربوط به پایان مهرماه است و در زمان وقوع حادثه هنوز حقوق آذرماه پرداخت نشده بود، اگرچه شواهد نشان میدهد که منابع مالی برای پرداخت حقوق آبان نیرها تامین شده و قرار بوده روز شنبه (زمان وقوع حادثه) به حساب کارگران واریز شود.

بهرام ابراهیمی مهر چرا خودش را دار زد؟

فرماندار مرودشت درباره اطلاعات دوربین مدار بسته نیز گفت: ظاهرا یکی از دوربین‌های نصب شده در محوطه شهرداری که مربوط به دوربین واحد موتوری شهرداری است، این حادثه را فیلمبرداری کرده است. من این فیلم را هنوز ندیده‌ام اما طبق گزارش رسیده ظاهرا این دوربین نشان می‌دهد که آقای ابراهیمی زمانی که نگهبان در حال نماز خواندن است از این موقعیت استفاده کرده و اقدام خود را عملی کرده است.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت همچنین به استناد گزارش یکی از همکاران کارگر فوت شده شهرداری مرودشت اعلام کرد که ظاهران متوفی صبح روز حادثه در مورد تصمیمش به خودکشی صحبت کرده بود اما او موضوع را جدی تلقی نکرده و به کسی هم اطلاع نداده است. 

وضعیت خانواده کارگری که خودش را دار زد چگونه است؟

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در ادامه درباره وضعیت خانواده این کارگر متوفی گفت: آقای ابراهیمی مهر حدود ۳۱ سال سن داشت و همسر ایشان از کارکنان یک داروخانه در مرودشت است و آنها یک فرزند دو تا سه‌ساله هم دارند.

پیکری با بیان اینکه من و همه مسئولان که پیگیر این موضوع هستیم تمام تلاش خودرا انجام می‌دهیم که حقی از خانواده، همسر و فرزند این کارگر متوفی ضایع نشود و حتی اگر قصوری هم متوجه شهرداری است بدون ملاحظه پیگیری و رسیدگی می‌شود، در پایان افزود: آنچه در اسناد موجود بود و گزارش‌های میدانی که از همکاران، خانواده و شهرداری گرفتیم هیچیک علتی را که نشان بدهد آقای ابراهیمی مهر به این دلیل مهم اقدام به خودکشی کرده باشد تاکنون پیدا نکرده‌ایم. بنابراین همه ما منتظر بررسی گزارش نهایی نیروهای امنیتی پلیس و نهاد قضایی درباره علت اصلی مرگ این کارگر هستیم.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی