|

جنایت یک پدر

مرد جنایتکاری که همسر و دختر خود را به قتل رساند

استیون رابرتسون ساعاتی پیش از اینکه همسر سابق و دخترش را به قتل برساند، پیام شرورانه ای را ارسال کرد و پس یک تصادف اتومبیل، جان خود را از…

لینک کوتاه کپی شد

استیون رابرتسون 40 ساله کارمند سابق NHS، همسر سابق و دختر نانتنی خود را چند ساعت پیش از تصادف با اتومبیل، هنگام تلاش برای فرار با ضربات چاقو به قتل رساند. 

گزارشات روزنامه دیلی رکورد در این باره حاکی از این است که او که در تابستان گذشته از همسر خود اما، جدا شده بود و در شب پیش از حادثه نیز توسط دوربین های امنیتی دیده شد که در اتومبیل خود به همراه اما نشسته است. 

او پیش از ارتکا به این قتل وحشیانه، همسرش را به کلاه برداری و دروغگویی متهم کرد و اظهار کرد که باعث شده تا فرزندانش از او متنفر شوند و در این باره در تویت خود نوشت که از همسرش انتظار نداشته که فرزندانش را از او جدا کند. 

او همچنین در مورد این موضوع در توئیت خود نوشت: " همه واقعیت را در مورد من می دانند و من دیگر به دروغ هایی که اما درموردم می گوید، اهمیتی نمی دهم. من تصمیم گرفته ام که صفحه فیس بوکم را برای همیشه ببندم و موبایلم را کنار بگذارم زیرا دیگر نیازی به آن ندارم" 

3_JS228016828

واقعیت این است که این مرد جنایتکار، مادر چهار فرزند و یکی از دختران خود را با ضربات چاقو به قتل رساند و در پی این حادثه همسر وفادار دختر استیون؛ نیکول، پس از مرگ او در توئیت خود نوشت که " فرشته زیبای من، تو را تا ابد دوست دارم و هرگز فراموشت نخواهم کرد. ای کاش یک روز صبح از خواب بیدار می شدم و می دیدم که همه این اتفاقات تنها یک کابوس بوده و تو هنوز هم در کنارم هستی". 

یکی از پلیس های امنیتی پس از وقوع دو حادثه در فواصل زمانی نزدیک در چهارم  فوریه سال 2021 ، اعلام کرد که تحقیقاتشان در این باره همچنان ادامه دارد.

حادثه نخست در خیابان پورتلند، جایی که یک زن جوان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفته بود رخ داد  که در پی آن او را به بیمارستان منتقل کردند و او در همان جا، جان خود را از دست داد. 

حادثه دوم در جاده A76 رخ داد که نیروی اورژانس پس از رسیدن به صحنه حادثه با جسد یک مرد 40 ساله مواجه شدند و در پی انجام تحقیقات گوناگون نیز با اطمینان اعلام کردند که این دو حادثه با یکدیگر مرتبط هستند و هیچ فرد دیگری را نمی توانند در این پرونده به عنوان مظنون در نظر بگیرند. 

رئیس پلیس این پرونده نیز پس از وقوع این حادثه در یکی از گزارشات خود بیان کرد که: " ما همچنان در تلاشیم تا بفهمیم که دقیقا چه اتفاقی افتاده و علت آن چه بوده و همچنین نگرانی های مردم در مورد این واقعه شکه کننده را به خوبی درک می کنیم و همه تلاشمان نیز بر این است که امنیت بیشتری را در جامعه برقرار کنیم. به علاوه ما در بعضی از مناطقی که دارای امنیت کمتری هستند، نیرو هایی را برای گشت زنی اعزام کرده ایم و بنابراین اگر کسی احساس خطر کند، می تواند به راحتی به نیرو هایمان مراجعه کند و از انها کمک بخواهد. ما امنیت شما را تضمین می کنیم". 

10169381_793910197295525_645973523962308819_nJPG

Untitled-design-2021-02-06T101404.553

0_MAP-Kilmarnock-attacksNINTCHDBPICT000634539577-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها