|

سگ وحشی دختر 25 ساله را هنگام خواب کُشت!

دختر 25 ساله ای به نام کایرا در هنگام خواب توسط حمله یک سگ وحشی جان خود را از دست داد. در اینجا مطالبی در مورد این واقعه را ارائه می دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

کایرا لادلو دختر 25 ساله در زمان خواب توسط یک سگ وحشی کشته شد.

گزارشات در این باره حاکی از این است که این سگ که ظاهرا از نژاد استافوردشایر بوده، هنگامی که کایرا تنها در خانه خوابیده بوده به او حمله میکند و جراحات مرگباری بر بدنش به جای می گذارد. 

نیروهای اورژانس در بعد از ظهر روز گذشته در حوالی ساعت دو به محل حادثه رفتند و با جسد این دختر 25 ساله مواجه شدند.

نیروی پلیس نیز در این باره گفت که یکی از بستگان این دختر از پشت پنجره خانه دیده که او بر زمین افتاد و در همان لحظه با پلیس تماس گرفته است. 

یکی از دوستان او نیز در مصاحبه ای در این باره گفت: " کایرا عاشق حیوانات بود و به خصوص علاقه زیادی به سگ ها داشت. این موضوع، حادثه بسیاری غم انگیزی برای خانواده و تمام دوستان کایرا بودو او قلب بسیار مهربانی داشت و این اتفاق اصلا حقش نبود".

همسایگان نزدیک به محل زندگی او نیز از وقوع این واقعه وحشتاک شوکه شده بودند و پیرمردی که در همسایگی این دختر زندگی می کرد گفت که: " من در حال خواندن قصه برای نوه هایم بودم که یکدفعه صدای اورژانس و ماشین های پلیس از بیرون به گشوم رسید و در آن لحظه فقط فکر می کردم که آنها به دنبال یک دزد یا یک جنایتکار به این محله آمده اند و اصلا نمیتوانستم حدس بزنم که دختر 25 ساله ساکن خانه بغلی مان با حمله یک سگ جان خود را از دست داده". 

نیروی پلیس نیز در این باره گفت: " این مرگ، یک واقعه غم انگیز است و همه ما از آنچه که اتفاق افتاده بسیار متاسفیم اما هنوز نتوانسته ایم بفهمیم که این سگ چگونه وارد خانه این دختر معصوم شده بود".

1_First-pic-of-woman-21-mauled-to-death-by-dog-in-Birmingham0_First-pic-of-woman-21-mauled-to-death-by-dog-in-Birmingham0_First-pic-of-woman-21-mauled-to-death-by-dog-in-Birmingham (1)0_THP_CHP__12006JPG39025474-0-image-a-50_1612790974709

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها