|

انفجار مهیب ساختمان در اردبیل

انفجار مهیب یک ساختمان مسکونی 4 طبقه در اردبیل منجر به مرگ یک زن ویک دختر و مصدوم شدن 15 نفر شد.

لینک کوتاه کپی شد

انفجار مهیب یک ساختمان مسکونی 4 طبقه در اردبیل منجر به مرگ یک زن ویک دختر و مصدوم شدن 15 نفر شد. محمد مجید غریبانی، رئیس مرکز اورژانس استان اردبیل در تشریح این حادثه گفت: ساعت 7 صبح  شنبه ۲۵ بهمن خبر انفجار مهیب گاز در یک ساختمان ۴ طبقه در حد فاصل خیابان نائبی و سه راه دانش به اورژانس اعلام شد بلافاصله ۶ کد آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد و پس از اقدامات اولیه، 15 مصدوم به بیمارستان فاطمیه منتقل شدند که حال ۴ نفر از آنها وخیم است اما یک دختر 12 ساله و یک زن 55 ساله  جان باختند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه گفت: انفجار در یک منزل مسکونی در اردبیل باعث مصدومیت ۱۵ نفر تاکنون شده است که علت این انفجار احتمالاً نشت گاز بوده است.سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این باره گفت: حال برخی مصدومان حادثه وخیم است و بستری هستند همچنین بر اثر انفجار این منزل مسکونی ساختمان روبه‌روی آن نیز دچار انفجار شده است.طباطبایی ادامه داد: در این انفجار مهیب یک خانم و یک کودک فوت شده‌اند و نشت گاز دلیل اصلی این آتش‌سوزی است که جوانب و ابعاد دیگر  در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: این انفجار خسارت مالی زیادی به‌ دنبال داشته و سبب تخریب بسیاری از خانه‌های مسکونی مجاور شده است که دلایل و میزان خسارات نیز بررسی می‌شود.

منبع: روزنامه ایران 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها