|

خورده شدن یک مرد 64 ساله توسط یک تمساح عظیم الجثه!

یک تمساح پس از قرار گرفتن در مجاورت قایق آسیب دیده مرد گمشده در مرکز کوئینزلند در استرالیا کشته شد و بقایای یک انسان در شکم او یافت شد.

لینک کوتاه کپی شد

یک مرد 69 ساله پس از خروج از منطقه ماهیگیری در مرکز کوئینزلند در چند روزگذشته مفقود شد و در فردای آن روز نیز تمساح عظیم الجثه ای در همان اطراف پیدا شد.

ماهی گیران با دیدن تمساح شک کردند که شاید مرد مفقود شده توسط این تمساح غول پیکر خورده شده باشد و از این جهت با مقامات محیط زیست برای بررسی این مسئله تماس گرفتند.

افسران نیز با مشاهده یک قایق واژگون شده در ساعت دو بامداد روز جمعه و با استفاده ازقایق و هواپیماهای بدون سرنشین به جستجوی مرد گمشده در ساحل پرداختند وطی بررسی های خود با یک تمساح مرده ای در همان اطراف مواجه شدند و از یک متخصص خواستند تا بدن تمساح را کالبد شکافی کند.

طی انجام کالبدشکافی، آنها بقایاییاز یک انسان در شکم آن تمساح پیدا کردند اما بررسی ها همچنان ادامه دارد و مقامات پلیس هنوز به طور قطع اعلام نکرده اند که آیا این بقایا متعلق به همان مرد 64 ساله است و یا فرد بیچاره دیگری را به آغوش مرگ کشانده. است.

از این رو تحقیقات آنان همچنان ادامه دارد و گزرارشی را برای پزشکی قانونی نیز تهیه کرده اند.

0_Hinchinbrook-Island-Aerial0_Police-sCrocodile-found-near-missing-man-Andrew-Heards-boat-during-searchA-four-metre-crocodile-has-been-f0_A-saltwater-crocodile-showing-its-teeth-in-the-Hunter-River

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی