|

قتل و جنایت

قتل هولناک کودک دوساله توسط یک نامادری پست

زن رذل و ظالمی که نامش هنوز فاش نشده، برای انتقام از همسرش، دست به قتل نوزاد دو ساله او می زند.

لینک کوتاه کپی شد

نا مادری بی رحم یک پسر بچه دو ساله که هنوز نامش فاش نشده، پس از دعوا با همسرخود برای انتقام از او، کودک را در داخل وان  آب جوش در حمام قرار می دهد و در را بر روی او قفل می کند تا در آنجا بمیرد. 

 همسر این زن پست از او خواسته بود تا از دو فرزند 2 و 4 ساله خود ار همسر اولش محافظت کند اما طبق بررسی های دادگاه این پرونده مشخص شد که پس از وقوع یک مشاجره سخت، او تصمیم گرفته تا با کشتن فرزند نوپای همسرش از او انتقام بگیرد. 

قاضی پرونده نیز در مورد این حادثه هولناک که در منطقه ناشناخته ای در اردن در اول اکتبر سال 2018 رخ داد، گفت که تا کنون با پرونده های زیادی در رابطه با آزار و اذیت و بدرفتاری با کودکان رو به رو شده اما این پرونده، یکی از خشونت آمیز ترین رفتار هایی بوده که تا کنون در حق یک کودک نوپای دو ساله، صورت گرفته است. 

بر اساس اسناد و مدارک موجود در دادگاه، این زن روان پریش پس از شنیدن صدای فریاد این کودک، او را از وان حمام بیرون آورده و سپس با سوختگی درجه یک توسط افراد دیگر به بیمارستان منتقل شده اما با این وجود، این کودک نوپا در اثر جراحات وارد شده به صورت و بدن او، دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد.

این زن ناشناس، پس از دستگیری توسط مقامات قضایی در ماه نوامبر سال 2019، توسط دادگاه بدوی به زندان افتاد و علی رغم تلاش های زیاد خود برای تجدید نظر در حکم قاضی، به بیست سال مجازات در زندان محکوم شد.

Cruel-step-mum-kills-husbands-young-son-by-placing-him-1200x720

0_PAY-Newsflash-WomanBoiledStepson-020_Empty-prison-cell

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها