|

دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در کرج

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری یک کلاهبردار خرید محصولات کشاورزی، خشکبار و آجیل در سایت دیوار به ارزش حدود 20 میلیارد تومان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

 

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری یک کلاهبردار خرید محصولات کشاورزی، خشکبار و آجیل در سایت دیوار به ارزش حدود 20 میلیارد تومان خبر داد.

حجت الاسلام غریب با اشاره به اینکه این پرونده کلاهبرداری بیش از 20 شاکی دارد، اظهار داشت: این متهم با رصد آگهی‌های سایت دیوار، افرادی را که اقدام به نشر آگهی فروش محصولات کشاورزی، خشکبار و آجیل می‌کردند، شناسایی می‌کرد و برای خرید محصولات آنها بیست درصد نقد و مابقی آن را چک‌های بی اعتبار به فروشندگان پرداخت و اموال آنها را تصاحب می کرد.

این مقام قضایی گفت: متهم با کمک اعضای خانواده و همدستانش و اجرای مانورهای متقلبانه، فروشندگان را به قم می‌کشاند و پس از جمع آوری و تصاحب این اموال به ارزش حدود 20 میلیارد تومان متواری شده بود.

دادستان قم با بیان اینکه این متهم در روزهای گذشته با عملیات قضایی و پلیسی ویژه‌ای شناسایی و در کرج دستگیر شد، گفت: با صدور دستورات قاطع قضایی و پیگیری های شعبه 13 بازپرسی دادسرای قم از جمله اعطای نیابت قضایی به حدود ده شهر در کشور، مسدودی حساب‌های متهم، شناسایی و ردیابی خطوط تلفن مورد استفاده، دستور منع خروج متهم از کشور، متهم در کرج دستگیر شد و پیگیری های قضایی برای صورت‌برداری از انبارها و اموال کشف شده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط، همدستان متهم و مالخرها در حال انجام است.

وی هوشیاری و رعایت احتیاط لازم در معاملات را مورد توجه قرار داد و  تأکید کرد: مردم باید در معاملات خود بالاخص در فضای مجازی از اعتماد به افراد شیاد که با بیان قیمت مناسب و شرایط ویژه در یک معامله در کمین اموال آنان نشسته اند، جداً پرهیز کنند.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها