|

سرقت 8 تانکر آب از ویلاها

سارق سابقه دار با شگردی خاص تانکرهای آب ویلاها و باغ‌های اطراف طرقبه شاندیز را سرقت و پول‌ها را به حساب مادرش واریز می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سارق سابقه دار با شگردی خاص تانکرهای آب ویلاها و باغ‌های اطراف طرقبه شاندیز را سرقت و پول‌ها را به حساب مادرش واریز می‌کرد.

سرهنگ بهنام اویسی، فرمانده انتظامی طرقبه‌‌شاندیز در تشریح این خبر گفت: از مدتی قبل با شکایت مالکان باغ‌ها و ویلاهای این شهرستان مبنی بر سرقت تانکر آب از داخل ملک آنها تحقیقات آغاز شد و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. تیم‌های تجسس بخش انتظامی شاندیز، پس از بررسی و تجزیه تحلیل سرقت‌ها به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی و دستگیری یک متهم در این رابطه شد.

پس‌از دستگیری متهم وی اعتراف کرد که با گردش در اطراف شهر از تانکرهای موجود در باغ و ویلاها عکس می‌گرفت و در سایت‌های تبلیغاتی اقدام به درج آگهی فروش تانکرهای دست دوم می‌کرد‌ وقتی خریداران با وی تماس می‌گرفتند و بر سر قیمت به توافق می‌رسیدند متهم با راننده جرثقیل تماس گرفته و آنان را برای حمل تانکرهای آب به محل مورد نظر می‌فرستاد راننده جرثقیل هم بدون اینکه از سرقت اطلاعی داشته باشد، تانکرها را بارگیری می‌کرد و به خریدار تحویل می‌داد و هزینه حمل آن را نیز از خریدار دریافت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم یک بار به زندان افتاده و پس از آزادی روش سرقت خود را تغییر داده است، گفت: این‌بار خریدار نیزدر محل حضور پیدا می‌کرد و سارق، تانکر را به خریدار نشان داده و در مورد قیمت آن به توافق می‌رسیدند و خریدار بدون اطلاع از اصل ماجرا تانکر را با استفاده از جرثقیل از باغ خارج می‌کرد.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد خریداران پول‌ها را به حساب و شماره کارت یک زن که مادر متهم بود واریز می‌کردند. متهم با این شگرد تاکنون ۸ تانکر آب به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال سرقت کرده است.

منبع: روزنامه ایران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی