|

مادر کرونایی یک ماه بعد از تولد نوزادش از کما بیرون آمد+ عکس

مادری که یک ماه پس از به دنیا آوردن فرزندش از کما خارج شد، در فضای مجازی خبرساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

مادری که یک ماه پس از به دنیا آوردن فرزندش از کما خارج شد، در فضای مجازی خبرساز شد.

یک زن آمریکایی به نام امیلی براون در هفته بیست و هشتم بارداری خود را جشن گرفته بود، اما همان شب متوجه شد که نمی‌تواند ک هیچ غذایی را از غذا میل کند. امیلی بلافاصله فهمید که باید آزمایش ویروس کرونا را انجام دهد. بعد از انجام تست کرونا متوجه شد که کرونا دارد، با این حال مدتی اوضاع خوب پیش رفت، اما پس از ۶ روز همسرش جاش او را وحشت زده از خواب بیدار کرد، و به او گفت که او به طور معمول نفس نمی‌کشد. در نتیجه، امیلی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان مجبور شدند تمام تلاش خود را برای زنده ماندن جنین انجام دهند.

 

کرونا مادر باردار را به کما برد

پزشکان به خانواده امیلی گفتند که او ممکن است از این مصیبت جان سالم به در نبرد به همین دلیل آن‌ها زایمان سزارین اورژانسی را انجام دادند تا جنین را از رحم او خارج کنند، با وجود اینکه تاریخ تولد فرزند این خانواده حدود ۷ هفته بعد بود. در روز‌های بعد از عمل، پزشکان دو بار سعی کردند ونتیلاتور را خارج کنند، اما او قادر به تنهایی تنفس کشیدن، نبود.

سرانجام، پزشکان موفق به انجام تراکئوستومی و برداشتن ونتیلاتور شدند. هنگامی که امیلی از خواب بیدار شد همسرش گفت:" امیلی فکر می‌کرد که چند روز از کما رفتن او می‌گذرد، اما او فهمید که حدود یک ماه گذشته است، که باعث نگرانی او درباره فرزندش شد، اما پرستاران به او می‌گویند کودک با وجود به دنیا آمدن زودرس سالم است. "

بیشتر بخوانید:نامادری عسل کوچولو را آنقدر شکنجه داد تا به قتل رسید + عکس

(عکس) ماجرای قتل فجیع ریحانه عامری با تبر به دست پدرش واقعیت دارد؟

 

نوزادی سالم از مادر کرونایی متولد شد

شایان ذکر است؛ امیلی ۶ روز پس از هوشیاری از بیمارستان مرخص شد، اما کودک دو هفته دیگر در بیمارستان ماند و مادرش برای تغذیه روزانه او را ملاقات می‌کرد.

مادر+کرونایی

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها