|

آخرین جزئیات حمله تروریستی به کشتی تجاری «ایران شهرکرد»

حمله تروریستی به یک کشتی کانتینربر ایرانی در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه

لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از حمله تروریستی به یک کشتی کانتینربر ایرانی در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه خبر داد.

علی غیاثیان سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه اعلام کرد که به‌دنبال اصابت شئ انفجاری به کشتی کانتینربر «ایران شهرکرد» که چهارشنبه 20 اسفندماه در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه رخ داد، بخشی از بدنه کشتی دچار آسیب شد.

سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اضافه کرد: این شناور که متعلق به شرکت حمل‌ونقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی است از ایران به‌مقصد اروپا‌ در حرکت بوده است. پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش‌سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده است که با تلاش بموقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد و به هیچ‌یک از خدمه آسیبی وارد نشده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کشتی ایران شهرکرد پس از بررسی میزان آسیب‌دیدگی و ترمیم خسارتهای واردشده به مسیر خود ادامه خواهد داد.

علی غیاثیان گفت: این‌گونه اقدامات تروریستی را مصداق بارز راهزنی دریایی خواند و تأکید کرد که این اقدام خلاف قوانین بین‌المللی در خصوص امنیت کشتیرانی تجاری است و پیگیری‌های حقوقی برای شناسایی عاملین آن از طریق نهادهای ذی‌ربط بین‌المللی انجام خواهد شد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها