|

تعمیرکار موبایل آبروی دختر بیرجندی را برد/ دستگیر شد

تعمیرکار موبایلی که قصد اخاذی داشت دستگیر شد این مرد آبروی یک دختر را برده بود.

لینک کوتاه کپی شد

تعمیرکار موبایلی که قصد اخاذی داشت دستگیر شد این مرد آبروی یک دختر را برده بود. مرد پلید آبروی دختر بیرجندی را برد و راهی زندان شد. رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از بازداشت فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی محمدپور، امروز شنبه ۲۳ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: با مراجعه دختری به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی برای وی و دخترش مزاحمت ایجاد کرده ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

آبروی دختر بیرجندی رفت / تعمیرکار موبایل شیاد از آب درآمد

وی افزود: طبق اظهارات شاکی مشخص شد وی گوشی تلفن خود را برای تعمیرات ، در اختیار یکی از مغازه‌های تعمیر موبایل قرار داده و فروشنده پس از دسترسی غیر مجاز به تصاویر خصوصی شاکی، پیشنهاد دوستی با او را عنوان کرده و قصد اخاذی و انتشار تصاویر قربانی را داشت.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی بیان کرد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی شد و با هماهنگی دستور قضایی به همراه تمامی ادله‌های دیجیتالی کشف شده، به این پلیس انتقال داده شد.

محمدپور افزود: این مجرم سایبری در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بود، اما با مشاهده مستندات و مدارک جمع آوری شده توسط کارشناسان به جرم خود اعتراف کرد و گفت که پس از دسترسی به تصاویر قربانی از او خواستم تا با من دوست شود، اما قبول نکرد و با تهدید به انتشار تصاویرش قصد اخاذی از او را داشتم.

وی از ارجاع این پرونده به دادسرا خبر داد و گفت: هموطنان دقت داشته باشند وسیله‌ای که دارای حافظه جانبی است را برای سپردن به تعمیرگاه‌های مربوطه از عکس‌های خانوادگی و شخصی پاک کنند و به تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد جهت تعمیر مراجعه کنند.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها