|

قربانیان به ۷ تن رسید

اولین عکس قبل و بعد کشته شدن دختران بوشهری

7 تن از اعضای یک خانواده کنگانی شب گذشته با سلاح کلاشینکف پسر عموی خود قتل عام شدند.

لینک کوتاه کپی شد

پنجشنبه 28 اسفند ماه سال جاری صدای تیراندازی های پی در پی سلاح کلاشینکف در شهر کنگان خبر از یک جنایت هولناک را داد. در این جنایت مشخص شد که یک مرد به نام (ع.ب) به طرز هولناکی 2 دختر عمو خود را به نام زهرا و حدیده،  مادر بزرگ 75 ساله به همراه دختر عموی دیگرش و یک خواستگار 21 ساله و دو مرد دیگر - 50 ساله و 51 ساله - را با سلاح کلاشنیکف به قتل رساند و متواری شد. همچنین گفته می‌شود در این جنایت یک مرد برای کمک که به دنبال قاتل بود هم توسط این مرد کشته شد. قاتل به نام (ع.ب) شناسایی شده است و در حال حاضر پلیس آگاهی در حال دستگیری وی است.

ماجرای قتل عام خانوادگی در کنگان بوشهر چه بود؟

قاتل ساعت 21 شب گذشته با ورود به منزل خانواده مقتولان در یکی از محلات شهر کنگان با اسلحه کلاش مادر بزرگ، 3 دختر و یک جوان خواستگار یکی از دختران خانواده را به قتل می‌رساند. فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه قاتل پس از این جنایت متواری می‌شود افزود: قاتل شناسایی شده و عملیات کشف مخفیگاه و دستگیری آن آغاز شده است.

جنایت+قتل+در+کتگان+قتل+5+نفر+و+3+زن+

وی با بیان اینکه متهم سابقه ارتکاب قتل در سال 1373 را دارد تصریح کرد: قاتل در سال 73 پس از وقوع قتل با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شد و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز 20 سال سابقه زندان در پرونده دارد. رئیس پلیس کنگان با اشاره به تشکیل تیم ویژه برای دستگیری قاتل گفت: با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند پلیس، عملیات دستگیری قاتل آغاز شده است.

6 نفر در پی درگیری خانوادگی در کنگان کشته شدند

دادستان بوشهر با اشاره به اینکه این قاتل در مجموع 7 نفر را به قتل رسانده است افزود: قاتل در جنایت شب گذشته در کنگان 5 نفر شامل 4 زن و یک مرد 21 ساله که خواستگار یکی از مقتولان بوده به قتل می‌رساند و قتل یک مرد 51 ساله در حادثه‌ای دیگر و مرد 50 ساله در چند روز گذشته در کنگان منتسب به همین شخص بوده و این قتل‌ها به هم مرتبط است. علی حسن‌پور با بیان اینکه این قاتل 7 نفر را کشته است افزود: این قاتل دارای سابقه قتل و حمل مواد مخدر و عملیات دستگیری آن آغاز شده است.

منبع: رکنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها