|

تجاوزات جنسی

مرد پلید و ماجرای آزار به 50 کودک!

مردی که بیش از 50 کودک را مورد تعرض جنسی قرار داده بود، تنها به دو سال حبس محکوم شد وخشم افراد بسیاری را بر انگیخته کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مردی به نام استوارت ایلز، اهل منچستر در سال 2019، به بیش از 50 فقره تجاوز به کودکان محکوم شد اما پس از اعتراف به جرم خود تنها به مدت دو سال و شش ماه به زنان انداخته شد. 

این مرد جنایتکار در یکم ماه آوریل سال 2019 در یکی از دادگاه های انگلیس حاضر شد و به تمام جنایت های شرم آور خود که شامل چندین فقره برقراری روبط جنسی و تحریک جنسی کودکان می شد، اعتراف کرد و همچنین قاضی پرونده او را به 30 مورد ساخت تصاویر نا شایست از کودکان و توزیع آنها در صفحات مجازی نیز، محکوم کرد.

این مرد بچه باز در حقیقت از سال 2018، زمانی که شروع به برقراری ارتباط با یک دختر 14 ساله و جلب اعتماد او به خود کرد، توسط نیرو های پلیس تحت نظر قرار گرفت و آنها نیز پس از مشاهده تصاویر ساختگی برهنه از آن دختر نوجوان در صفحات مجازی به ایلز هشدار دادند که در صورت پاک نکردن آنها و ایجاد مزاحمت برای آن دختر، او را دستگیر خواهند کرد و در سال 2019 نیز، در پی اجرای حکمی برای وی، لپ تاپ، دوربین، تلفن همراه و یک فلش از وسایل او را توقیف کردند و علی رغم اینکه حضور آزادانه او در جامعه، خطری بزرگ برای کودکان به شمار می آمد، وی تنها به دو سال و شش ماه حبس محکوم شد. 

بازپرس این پرونده نیز در گزارشی درهمین راستا اظهار کرد که ایلز و بچه باز هایی همانند وی با استفاده از شبکه های اجتماعی قربانیان خود را شکار می کنند و دختران بیگناه زیر  سن قانونی را اسیر هوس های بیمار گونه خود می کنند و همچنین در مصاحبه ای در این باره گفت: " تمام قربانیان ایلز تا کنون تحت حمایت نیرو های پلیس منچستر قرار گرفته اندو من نیز با اطمینان می گویم که ما تمام تلاش خود را برای کاهش این قبیل جنایت ها انجام می دهیم اما واقعیت این است که تاثیرات مخرب این جنایت ها بر روح و روان کودکان نباید دست کم گرفته شوند زیرا بسیاری از این حوادث، ضربه های روحی شدیدی را به آنها وارد می کند و آنها مجبور اند تا پایان عمر خود با این آسیب های جبران ناپذیر زندگی کنند".

محکومیت کوتاه مدت ایلز در واقع تعجب و خشم افراد و خانواده های زیادی را در پی داشت اما داستانان این پرونده پس از بررسی های بی شمار متوجه شدند که ایلز دچار یک نوع بیماری ذهنی است و از تمام اقدامات جنایتکارانه خود پشیمان است و از این رو تصمیم گرفتند تا به جای محکومیت بلند مدت، وی را تحت نظر قرار دهند تا بیش از این نتواند به کودک دیگری آسیب برساند. 

با این وجود، نیرو های پلیس امیدوار اند که این مجازات ها زنگ خطری برای این دسته از مجرمان باشد و به آنها هشدار دهد که تمام مجرمان جنسی محاکمه خواهند شد. 

0_JS231265998

0_JS231859753

منبع: Daily Star

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها