|

بازداشت 13 دختر و پسر مست تهرانی در شب سیزده بدر

13 دختر و پسر جوان که در یک کافه رستوران در شرق تهران در حال خوردن مشروبات الکلی بودند دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

ماموران پلیس امنیت تهران از چندی قبل از فعالیت یک  کافه رستوران  در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند که با توجه به روزهای کرونایی علاوه بر عدم رعایت موارد بهداشتی ، پاتوق دختران و پسران برای خوشگذرانی های شبانه شده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس امنیت تهران به صورت نامحسوس این کافه رستوران را که در منطقه تهرانپارس است تحت نظر قرار دادند و مشخص شد 2 جوان قوی هیکل در جلوی این کافه رستوران به عنوان نگهبان محل را تحت نظر دارند تا در صورت مشاهده پلیس ماجرا را به مسئولان  کافه رستوران  و دختر و پسرهای داخل کافه رستوران اطلاع دهند.

ماموران با تحقیقات میدانی پی بردند دختران و پسران شب ها و با توجه به تاریکی هوا برای خوشگذرانی  به این کافه رستوران مراجعه می کنند که هماهنگی لازم برای بازداشت و پلمب این کافه رستوران با مقام قضایی صورت گرفت.

بازداشت 13 دختر و پسر در کافه رستوران

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران پس از هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و ساعت 10 شب پنج شنبه 12 فروردین ماه این کافه رستوران را در تهرانپارس تحت محاصره قرار داده و دختران و پسران جوانی را که در حال خوردن مشروبات الکلی و کشیدن  قلیان  بودند دستگیر کردند.

پلیس در این عملیات مسئولان این کافه رستوران و 13 دختر و پسر جوان را در حال خوردن  مشروبات الکلی  بودند بازداشت و تعدادی دختر و پسر جوان دیگر که تنها در حال قلیان کشیدن بودند را به خارج از این کافه رستوران راهنمایی کردند.

بنا بر این گزارش، این کافه رستوران پلمب و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها