|

آزار وحشتناک ۲ پسر جوان به دختر تهرانی داخل پراید

ساعت 8 صبح 21 تیر سال گذشته دختر جوانی به پلیس خبر داد دو پسر او را ربوده و مورد تجاوز قرار داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جنایتی که آن مرد شیطان صفت انگار به بعضی از جوانان ذکر داد و رفت. این بار نوبت دو پسر جوان بود که بعد از آزار و اذیت دختر جوان به دام بیافتند.

ساعت 8 صبح 21 تیر سال گذشته دخترجوانی به پلیس خبر داد دو پسر او را ربوده و مورد تجاوز قرار داده اند.

بلافاصله ماموران گشت کلانتری 146 حکیمیه به خیابان خلعتبری ـ محلی که شاکی اعلام کرده بود ـ اعزام و با دخترجوانی که بشدت ترسیده بود، روبه رو شدند.

دختر 28 ساله به نام لیدا در اظهاراتش گفت: مهندس صنایع هستم ودر یک کمپانی کار می‌کنم. ساعت 7 صبح به نیت رفتن به محل کارم، از بلوار پروین تهرانپارس سوار یک خودروی پراید سفید شدم، تا به خیابان استخر بروم. راننده اتومبیل حوالی پل استخر مسیرش رابه سوی اتوبان زین الدین تغییر داد و وقتی به او انتقاد کردم، مدعی شد مسیر لشگرک بسته هست و باید از این مسیر برویم. تازه وارد اتوبان شده بودیم که پسر جوان درهای ماشین را قفل کرد.

بار دیگر به او انتقاد کردم که این بار سرنشین جلو که لباس سربازی تنش بود، به صندلی عقب آمد و با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی برد و مرا مورد تجاوز قرار داد.

دقایقی بعد راننده اتومبیل نیز به صندلی عقب آمد و به زور مرا مورد تجاوز جنسی قرار داد. هر چه به او التماس کردم فایده ای نداشت. حتی با او درگیر شدم, و صورتش را چنگ زدم. روی دست پسر راننده جای چاقو بود. انها آنگاه مرا به حوالی اداره پست منتقل و از اتومبیل به بیرون پرت کردند.

با اعلام این شکایت و به دست آمدن سرنخ هایی از خودروی متجاوزان، ماموران عصر همان روز اتومبیل را در پمپ بنزین شهید بابایی شناسایی و راننده ماشین راکه مردی 35 ساله بود، بازداشت کنند.

مرد راننده در بازجویی ادعا کرد، در دوران حادثه اتومبیل در اختیار یکی از دوستانش به نام وحید بوده هست. ماموران با رهنمونی صاحب پراید، وحید و همدستش شاهین را در شرق تهران دستگیرکردند.

با انتقال دو متهم به دادسرای جنایی، وحید 24 ساله با اعتراف به ربودن دختر جوان گفت: اتومبیل را دو روز قبل از دوستم گرفتم تا چند روزی با آن کار کنم. روز حادثه در حال رساندن شاهین به پادگان بودم که دختر جوان را تنها کنار خیابان دیدیم.

وسوسه شدیم او را ربوده و مورد تجاوز قرار دهیم. دختر جوان را بعنوان مسافر سوار اتومبیل کردیم و به بهانه بسته بودن مسیر به انتهای اتوبان زین الدین بردیم و مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار دادیم. آنگاه او را حوالی تهرانپارس از اتومبیل به بیرون پرت کرده و از ترس بازداشت شدن ، ماشین را به صاحبش تحویل دادیم.

شاهین 20 ساله نیز در بازجویی با تائید حرف های همدستش گفت: من سرباز هستم و آن روز تحت تأثیر وسوسه های شیطانی قرار گرفتم.

با اعترافات دو متهم به ربودن دختر 28 ساله و تجاوز به وی، هر دو با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شدند تا سایر جرائم احتمالی دو پسر جوان کشف شود.

شاهین20 ساله سرباز هست و حدود ده ماه دیگر خدمتش به اتمام می رسید، اما حالا به جرم آدم ربایی و تجاوز بازداشت شده و باید محاکمه شود.

گفت وگویی کوتاه با او انجام دادیم که می خوانید:

 

پیشینه کیفری داری؟

خیر. تا به حال به کلانتری هم نرفته بودم.

چند ماه هست سربازی؟

13 ماه خدمت کردم و حتی یک مشکل هم در پادگان نداشتم.

چرا دست به اینکار زدی؟

شیطان به جلدم رفته بودو انگار آن روز خودم نبودم. این نقشه وحید بود.

دختر جوان التماس نکرد؟

التماس کرد، اما من آن هنگام خودم نبودم و گوشم بدهکار حرف هایش نبود. یقین کنید همین یکبار بود. من آدم اینکار نیستم و هیچگاه سراغ اینکار نمی‌روم.

میدانی چه مجازاتی در انتظارت هست؟

نمی‌دانم. فقط درخواست بخشش دارم

منبع : رکنا 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها