|

یک قتل عجیب؛ همسرم رابطه جنسی بیشتر می خواست کُشتمش!

زوجی که به نظر بسیار خوشبت به نظر می رسیدند، در نهایت به مانع بزرگی برخورد کردند و زندگی مشترکشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جفری و کاتلین وست که به مدت 14 سال زندگی مشترکی را با یکدیگر سپری کرده بودند، زوج بسیار موفق و خوشبختی به نظر می رسیدند اما این تنها ظاهر ماجرا بود. 

این زوج در سال 2004 با یگدیگر آشنا و در همان سال در لاس وگاس ازدواج کردند و هر دوی آنان رمزی را با مفهوم "دوست دارم" روی مچ های دست خود خالکوبی کردند تا به همه نشان دهند که تا چه اندازه عاشق یکدیگر هستند. 

جفری به مدت 21 سال در ارتش ایالت متحده خدمت کرد و کاتلین نیز علاوه بر رسیدگی به کار های خانه و دختر 12 ساله شان، به عنوان مدل در یک سالن مدلینگ فعالیت می کرد. 

اما کاتلین به تدریج با ادامه فعالیت خود در این حرفه، عکس های جذاب خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد و بسیاری از آنها را در برخی سایت های پولی قرار می داد و طرفدرانش نیز حاضر بودند تا با پرداخت 15.99 دلار در ماه عکس های وی را مشاهده کنند و جفر نیز از تمام فعالیت های وی با خبر بود و عکاس بسیاری از عکس های کاتلین نیز  خود او بود. 

سرانجام در 12 ژانویه سال جاری این زوج تصمیم گرفتند تا شب خود را در یکی از رستوران های شیک لاس وگاس سپری کنند و در همان شب نیز جفری از لباس های رنگارنگی که کاتلین در آن شب به تن کرده بود عکس گرفت و تمام آنها توسط کاتلین در صفحات مجازی به انتشار گذاشته شدند. 

اما در ساعت 5 صبح همان شب یکی از همسایگان آنها در حالی که برای رفتن به محل کار خودازخانه خارج می شد، صدای وشحت آوری را از خانه آنها شنید و در همان لحظه با پلیس تماس گرفت.

نیرو های پلیس نیز پس از وقوع این حادثه غم انگیز، اثراتی از لکه های خون را در خانه این زوج مشاهده کردند و سپس شروع به بازجویی همسر وی کردند و از او پرسیدند که چه مشکلی بین آنها پیش آمده، اما جفری منکر شد و اظهار کرد که هیچ مشکلی وجود نداشته و تا ساعاتی پیش از این حادثه مشغول عکاسی از کاتلین بوده!

اما با ادامه بازجویی ها جفری در نهایت اعتراف کرد که کاتلین میل جنسی بالاتری به نسبت او دارد و در این باره گفت: " من تنها از حضور کاتلین در کنارم راضی بودم اما او قانع نبود و رابطه بیشتری را از من می خواست ولی واقعیت این است که من میل جنسی بالایی ندارم و نمی توانستم پاسخگوی نیاز های او باشم.

0_Screen-Shot-2021-03-10-at-122634

دادستانان این پرونده نیز در ادامه تحقیقات، اثر انگشت وی را بر شیشه های خرد شده شیشه نوشابه ای در نزدیکی تخت آنها پیدا کردند و حدس آنان حاکی از این بود که ممکن است جفری در  آن شب جفری پس از گفتگوی پر تنش خود با کاتلین، آن بطری را در سر کاتلین خرد کرده و در همان لحظه موجب مرگ وی شده باشد. 

اما این ها تنها حدسیات و فرضیات نیروهای پلیس بودند و جفری با وجود عدم داشتن هیچ گونه شانسی برای رهایی از این مهلکه، هنوز به جرم خود اعتراف نکرده اما قاضی پرونده به جرم قتل او را به سه سال حبس محکوم و اعلام کرد که در صورت عدم اعتراف وی، ممکن است که دوران محکومیت وی بیشتر شود. 

با این  وجود مادر کاتلین در دادگاهی که برای جفری برگزار شد، شهادت داد که کاتلین در بیشتر اوقات نمی توانست عصبانیت خود را  کنترل کند و اظهار کرد که هیچ شکایتی از جفری ندارد. 

اما سرانجام، از آنجایی که تمامی شواهد بر عیله جفری بود و مدرکی دال بر خودکشی عمدی کاتلین وجود نداشت، وی در ماه گذشته به 16 سال حبس محکوم شد. 

0_Screen-Shot-2021-03-10-at-122613

0_Screen-Shot-2021-03-10-at-120102-copy1_Screen-Shot-2021-03-10-at-120647منبع: Miror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها