|

شلیک مرگ به یک زن در شهرستان نیمروز +جزئیات

​شلیک مردان ناشناس وسط خیابان سبب کشته شدن یک زن در نیمروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

عاملان تیراندازی منجر به قتل زنی در شهرستان نیمروز شد و قاتلان بعد از چند روز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به سوی شهروندان و قتل خانمی در شهرستان نیمروزخبر داد.

سرداراحمد طاهری در تشریح این خبر این بیان داشت: در تاریخ دهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام وقوع یک فقره تیر اندازی توسط ۲ نفر ناشناس به سمت شهروندان در شهرستان نیمروز که منجر به مصدومیت یک نفر از مردم و فوت خانمی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز تحقیقات انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری عاملان این جنایت را آغاز کردند و در نهایت، پس از ۴۸ ساعت فعالیت و رصد شبانه روزی، متهمان را در حین خروج از شهرستان نیمروز در ایست بازرسی سفید آبه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲ نفر عامل دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به ارتکاب تیراندازی به سمت مردم که منجر به قتل شده بود، اعتراف کردند، تصریح نمود: علت و انگیزه عاملان تیراندازی و قتل اختلاف قبلی با شاکی و مقتول بوده است که تلاش برای کشف سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بر برخورد سخت و قاطع ماموران انتظامی استان با هر گونه جرم و جرایم خشن تاکید داشت و خاطر نشان نمود: امنیت و آرامش استان پهناور سیستان و بلوچستان خط قرمز پلیس این استان است مجرمان بدانند پلیس استان فعالیت آنان را لحظه به لحظه رصد و چنانچه دست از فعالیت‌های غیر قانونی خود بر ندارند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها