|

دستگیری زنی که با یک پسر 14 رابطه برقرار کرده بود

زنی که مادر سه فرزند بود، پس از انتشار فیلم رابطه جنسی خود با یک پسر 14 ساله، دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

یک زن جوان 29 ساله به نام سوفی هندمارچ در ماه جاری به 9 مورد فعالیت جنسی با یک پسر نوجوان 14 ساله اعتراف کرد. دادگاه تاج کارلایل در لندن در طی بررسی این پرونده، متوجه شد که میان این زن 29 ساله که مادر سه فرزنده بوده و آن پسر نوجوان 14 ساله، پیام هایی در اسنپ چت نیز رد و بدل شده که در نهایت به تبادل تصاویر و پیام های جنسی منجر شده است. 

افسر پرونده نیز در بازجویی این پسر 14 ساله متوجه شد که او یکبار به خانه ای که سوفی برای عشق بازی شان در نظر گرفته بوده رفته و بار های دیگر نیز رفتن به آن خانه را به میل خود ادامه داده و در اعتراف خود نیز اظهار کرد که آنها بین 10 تا 13 بار با یکدیگر رابطه برقرار کرده اند. 

دادستان پرونده نیز در این دادگاه اعلام کرد که این پسر جوان یکبار از سوفی خواسته تا به او اجازه دهد تا با تلفن همراه خود از رابطه شان فیلمبرداری کند و سپس متوجه می شود که شارژ تلفن خود خاموش شده و بنابراین سوفی خود دست به کار شده و از آن رابطه فیلم برداری می کند. 

در گزارشات این پرونده همچنین آمده که این پسر 14 ساله ابتدا این موضوع را با پدر خود در میان گذاشته و سپس تصویری از رابطه اش با سوفی را به او نشان می دهد تا اثبات کند که این موضوع واقعیت دارد و پدرش که این موضوع به شدت متعجب ونگران شده نیز، نتوانسته طاقت بیاورد و این موضوع را به پلیس گزارش داده است. 

سوفی نیز در دو بازجویی اول، تخلف خود را انکار کرد و ادعا کرد که آن پسر جوان برای شروع این رابطه بسیار اصرار کرده و او احساس می کرده که در صورت بی توجهی به درخواست وی، بچه هایش را مورد تهدید قرار می دهد، اما در بازجویی سوم، زمانی که نیرو های پلیس به پیام های رد و بدل شده میان آنها دست پیدا کردند، او هیچ پاسخی نداد وفقط سکوت کرد. آن پیام ها در واقع نشانگر این بود که این رابطه با رضایت هر دو طرف صورت گرفته و هیچگونه اجبار و تهدیدی برای هیچ یک از آنها در میان نبوده. 

وکیل سوفی نیز در بررسی این پرونده متوجه شد که سوفی دچار اختلال PTSD یا اختلال پس از سانحه شده، به این معنی که در کودکی آسیب های روانی و جنسی زیادی را متحمل شده و در دوران بزرگسالی نیز قادر به کنترل مرز های جنسی خود نبوده و بنابراین هر چند وقت یکبار به برقراری روابط ناهنجار گونه و نامناسب روی می آورد. 

او همچنین در گزارشات خود اذعان کرد که سوفی از این رابطه پشیمان است و مجددا تاکید کرد که او قصد سواستفاده جنسی از آن پسر نوجوان را نداشته و یک زن به شدت آسیب پذیر است. دادستان پرونده نیز پس از روشن شدن انگیزه شروع این رابطه، این پرونده را به مقامات منع مجازات در لندن گزارش داد و هنوز حکم مشخصی برای سوفی در نظر گرفته نشده است. 

0_Screen-Shot-2020-12-02-at-172110

6dc9bb40-3474-11eb-9bd9-9ce64cfa1acb

ccelebritiesCOMP_RR_HINDMARCH

NINTCHDBPICT000646378332منبع: The Sun

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عجب!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی