|

تجاوز یک بازیکن حرفه ای راگبی به دو زن جوان

تجاوز یک مرد جوان 22 ساله به دو زن جوان، باعث شد تا به 18 سال حبس محکوم شود.

لینک کوتاه کپی شد

یک بازیکن حرفه ای راگبی 22 ساله به نام پائول کرتیس در ماه جاری به علت حمله وحشیانه جنسی به دو دختر جوان در دانشگاه پرینستون در لندن، به 18 سال حبس محکوم شد. این مرد جوان در سال گذشته از طرف دانشگاه پرینستون برای دانشگاه Ivy League در نیوجرسی بورسیه شد اما پس از اثبات اتهامات وی در مورد تجاوز به دو زن جوان، در ماه می از این دانشگاه اخراج شد.

او همچنین، فعالیت بسیاری در زمینه بازی راگبی داشت و موفقیت های چشمگیری را نیز در آن به دست آورده بود اما این اقدام نابخشودنی تمام زندگی و آینده وی را نابود کرد. او در پی تجاوز به دو زنی که مشغول تحصیل در همان دانشگاه بودند، ضربات زیادی را به صورت و بدن آنها وارد کرد و گلوی یکی از قربانیانش را نیز به طور وحشیانه ای گاز گرفت.

دادستان پرونده نیز در روز برگزاری دادگاه کرتیس، خطاب به او گفت: "این مرد از قدرت و زور بدنی زیادش نهایت سوء استفاده را کرد و همین امر نیز بیشتر باعث شد تا این دو زن جوان بی گناه هیچ گونه مقاومتی را نتوانند از خود نشان دهند". قاضی پرونده نیز در تلاش بود تا انگیزه این مرد را از انجام این اقدامات شرم آور درک کند و دادستانان پرونده نیز در طی بررسی جزئیات مربوط به آن، متوجه شدند که او در 13 مارچ سال 2021، زمانی که با هم تیمی های خود برای تمرین راگبی به بیرون رفته بود، اولین قربانی خود را در همان شب مورد حمله قرار داده است.

در آن شب یکی از آن دختران برای تماشای بازی کرتیس با او همراه شد و او نیز پس از اتمام بازی، از آن دختر بی گناه تقاضا کرد تا برای صرف شام به رستورانی بروند و سپس در یک خیابان خلوت و در حوالی یک پل عابر پیاده، او را مورد حمله قرار داد و بدن نیمه جان او را در همان جا رها کرد. 

0_SWNS_PAULO_KRETTEIS_01

دادستان پرونده در ادامه آن دادگاه افزود: "تمام شواهد این پرونده، نشان می دهد که این مرد از وارد کردن احساس ترس و درد به هر دوی آنان، لذت زیادی برده و بنابراین باید بگویم که آزاد بودن چنین مردان بیماری در یک جامعه بسیار خطرناک است". قربانی دیگر نیز در ماه ژانویه سال جاری در یکی از خیابان های نزدیک دانشگاه پرینستون، مورد تجاوز وی قرار گرفت و در همان دادگاه اظهار کرد که: " این تجاوز آسیب زیادی به لحاظ روانی به من وارد کرده و من از شدت احساس ترس و ناامنی، یک چاقوی تیز را هر شب به هنگام خواب در کنارم می گذارم اما ترس و کابوس آن لحظه های وحشتناک از جلوی چشمانم کنار نمی روند". 

کرتیس در ابتدا این اتهامات را انکار کرد اما تصاویر ثبت شده از او در دوربین های مداربسته آن خیابان ها، چهره او را به طور واضح نشان می داد و از این رو، قاضی پرونده او را برای تجاوز نخست به 10 و برای تجاوز دوم به هشت سال زندان محکوم کرد و همچنین اظهار کرد که حداقل دو سوم این محکومیت نیز به زمان حبس او اضافه خواهد شد. 

منبع: Miror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی