|

این مرد دیوانه همسر و دو دختر نوجوانش را کُشت!

یک مرد جوان 42 ساله پیش از ارتکا به قتل، دختر نوجوانش را مورد تعرض جنسی قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از کاراگاهان سابق اداره پلیس بروکلین به نام استفن برودریک، در ماه جاری به قتل سه نفر از جمله همسر و سه دختر نوجوان خود شد!

همسر این مرد جنایتکار، پیش از وقوع این حادثه وحشتناک، همسرش را به تعرض جنسی به ختر نوجوانشان متهم کرد و در این باره گفت: " مقامات پلیس باید این مرد خطرناک و مریض را هرچه زودتر به حبس ابد محکوم کنند". 

او در این باره افزود: " دختر من علاقه زیادی به پدرش داشت و همیشه سعی می کرد تا محبت او را به خود جلب کند، اما استفن علاقه و محبت عادی و پدرانه ای را به او نشان نمی داد، بلکه بار ها با چشم خود دیده بودم که او دخترمان را همانند یک زن لمس می کند، به گونه ای که به نظر می رسد از لمس نقطه نقطه بدنش لذت می برد". 

او در ادامه گفت که یکبار دخترش را به برای آزمایش قانونی تجاوز جنسی (SAFE) به بیمارستان کودکان برده و در آن آزمایش متوجه شد که همسرش استفن به دختر نوجوانشان تجاوز کرده است. 

او در گزارشی در این باره نیز عنوان کرد که: "من به شدت از این مرد می ترسم، هیچ وقت نتوانستم او را بشناسم اما نمی دانستم که می تواند تا این اندازه پست و بیمار باشد. من می ترسم که در همین روز ها به من و دخترانم آسیب و صدمات بیشتری را وارد کند".

مقامات پلیس بروکلین نیز سه روز پس از به جریان انداختن این شکایت، استفن را دستگیر کردند و او نیز پس از گذارندن 16 شبانه روز در یکی از زندان های بروکلین، یک وثیقه 50هزار دلاری برای آزادی موقتی خود به دادگاه ارائه داد و قاضی پرونده نیز او را از نزدیک شدن به خانواده اش منع کرد و تاکید کرد که در صورت سرپیچی از این قانون، مجددا وی را دستگیر می کند. 

دختر استفن نیز در مصاحبه ای در مورد آزاد شدن مجدد پدرش گفت: " من و مادر و خواهرم، در این روزهایی که او در زندان به سر می برد، به شدت احساس آرامش و امنیت داشتیم اما حالا که او مجددا آزاد شده دیگر احساس امنیت نمی کنم". 

مادر آنها نیز در این باره گفت: "من از این می ترسم که او هیچ توجهی به این دستور محافظتی نکند و مجددا به من و دخترانم نزدیک شود". 

مقامات پلیس پس از آزادی استفن تصمیم گرفتند تا با نصب یک دستگاه GPS بر روی مچ او، وی را تحت نظر داشته باشند اما پس از گذشت پنج ماه از آزادی وی، وکیل او به دادگاه گفت که او در مدت طولانی مرتکب هیچگونه جرمی نشده و به نظر می رسد که تصمیم گرفته تا گذشته اش را فراموش کند و به طور عادی به زندگی اش ادامه دهد و بنابراین دیگر لزومی به کنترل دائمی او با مانیتور الکتریکی وجود ندارد. اما درست 24 ساعت پس از عدم کنترل مستقیم وی توسط مقامات، آنها او را در صبح روز دوشنبه هفته جاری به جرم شلیک به همسر و دخترانش دستگیر کردند.

مقامات پلیس در گزارشات خود اذعان کردند که استفن در صبح آن روز به نزدیکی خانه اش می رودو همسرش را مجبور می کند تا برای دیدن او از خانه خارج شود و در همان هنگام اول او و سپس هر دو دختر جوانش را مورد شکلیک گلوله قرار می دهد. این مرد جانی در حال حاضر مجددا توسط مقامات پلیس به حبس محکوم شد و حکم قطعی وی نیز هنوز صادر نشده است. 

2

Untitled

منبع: FoxNews

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها