|

تجاوزات جنسی

تجاوز گروهی به یک دختر جوان در پارک

مقامات پلیس در حال تحقیق درمورد تجاوز وحشتناک و گروهی به یک دختر جوان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

مقامات پلیس منچستر در حال تحقیق درمورد تجاوز وحشتناک و گروهی عده ای پسر جوان به یک دختر 20 ساله در منطقه وینتشاوه این شهر هستند. این حادثه تکان دهنده در حوالی ساعت 12:30 صبح روز سه شنبه هفته جاری در پارک نزدیک به یکی از مدارس منچستر اتفاق افتاد و با وجود تحقیقات پیگیرانه مقامات پلیس، هنوز هیچ از مجرمین دستگیر نشده اند. 

دادستان پرونده نیز در این باره گفت: " این حادثه بسیار هولناک و غیر قابل تصور است و باید بگویم که ما هر کاری جهت مراقبت از قربانی و دستگیری هر چه سریع تر مجرمین انجام می دهیم. اما آنچه که روند این تحقیق را به شدت دشوار می کند، این است که در آن زمان از روز هیچ کسی در پارک نبوده و هیچ فردی نیز شاهد وقوع این اتفاق نبوده و بدتر از آن نیز این است که دختر قربانی این حادثه وحشتناک، به علت شوک بزرگی که به او وارد شده نمی تواند هیچ کلامی را بر زبان آورد و در حال حاضر نیز در یکی از بیمارستان های بزرگ منچستر تحت نظر پزشکان قرار گرفته است"

مادر قربانی نیز در گزارشی در این باره گفت: "دختر من، آنجلا بسیار رویا پرداز بود و علاقه زیادی به حرفه عکاسی داشت، او بسیار تلاش می کرد و یک دختر پر انرژی بود. اما این اتفاق شوم قطعا بر روحیه او تاثیر بسیار بدی می گذارد و من نیز هرکاری برای مراقبت از او انجام می دهم و امیدوارم که این متجاوزین پست هرچه زودتر دستگیر شده و به اشد مجازات محکوم شوند".

پدر قربانی نیز در ادامه افزود: " آنجلا در روز سه شنبه پس از انجام کار های دانشگاهی خود تصمیم گرفت تا ساعتی را برای پیاده روی به آن پارک منحوس برود که با این حادثه وحشتناک رو به رو شد. ما نیز ساعت ها هیچ خبری از او نداشتیم و بسیار نگران شده بودیم، تا اینکه از یک بیمارستان با ما تماس گرفتند و گفتند که او در وضعیت بسیار بدی به سر می برد و در حال حاضر نیز تحت نظر پزشکان است. ما هنوز هم نمی دانیم که چطور باید با این مسئله زندگیمان را سپری کنیم اما به عنوان یک پدر هر کاری که لازم باشد را برای محافظت و سلامتی مجدد دخترم انجام می دهم". 

0_SAP_MEN_PARK___02BJPG

منبع: Miror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها