|

در اثر تجاوز 3 شیطان صفت باکرگی بهاره از دست رفت

متاسفانه 3 مرد شیطان صفت به زور به دختر 5 ساله افغان تجاوز کرده و باعث از دست رفتن باکرگی دختر بچه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

متاسفانه 3 مرد شیطان صفت با دیدن کودک تنها در کوچه او را به خرابه ای نزدیک خانه کشانده و به زور هر سه نفر به دختر 5 ساله افغان تجاوز کرده و باعث از دست رفتن باکرگی دختر بچه شدند. به دنبال این رویداد، دختر 5 ساله بی‌هوش می‌شود و بعد از چند ساعت، همسایه بهاره وی را پیدا کرده و به خانه ان‌ها می‌برد. با دیدن وضعیت بهاره، وی را سریع به بیمارستان اشرفی اصفهانی انتقال میدهند.  در این ماجرا که باعث واکنش مردم از این اتفاق تلخ شد پلس سریعا وارد عمل شد.

چگونه ماجرای تجاوز به دختر بچه 5 ساله لو رفت ؟

عموی بهاره 5 ساله که در خمینی شهر مورد تعرض 3 مرد شیطان صفت قرار گرفت از ماجرای این اقدام کثیف گفت عموی بهاره تأیید می کند که هفته گذشته برادرزاده‌اش، مورد تجاوز قرار گرفته است. به گفته وی، بهاره 5 سال دارد و هم‌اکنون از وضعیت بهداشتی خوبی برخوردار است. اما وی در مورد جزییات این حادثه چیزی نمی گوید و خاطرنشان می کند که مقام‌های مسئول پلیس در خمینی شهر وعده داده‌اند که این موضوع را به صورت جدی مورد پی‌گیری قرار می دهند.

عموی بهاره افزود که منتظر پیگیری این حادثه از سوی نیروهای پلیس هستند، اما اگر وعده‌های آن‌ها عملی نشد و به نتیجه‌ نرسید، در آن صورت جزییات این حادثه را رسانه‌ ای خواهند کرد. او در پاسخ به سوالی در مورد هویت فرد متجاوز، گفت که هنوز این فرد شناسایی نشده است.

منبع: پاتوق آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها