|

پسر معتاد عشقش را فروخت

دختر جوان به مدت یک هفته توسط مردان شیطان صفت در تهران مورد تجاوز قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهسا دختر جوان هنگام دوستی با سعید پسر  معتاد  تهرانی متوجه شد که او به دلیل خرید موادمخدر  از ساقی های محله ای در تهران بدهکار است. همین بدهکاری او باعث شد تا دختر جوان درگیر ماجرای شیطانی شود.

آغاز ماجرا از آنجا شروع شد که سعید پس از چند وقت دوستی با مهسا تصمیم هولناکی برای تسویه کردن بدهی هایش گرفت. پسر جوان با بدهکاران خود قرار گذاشت تا  مهسا را با شگرد های شیطانی به دخمه خلافکاران ببرد.

سعید با برنامه ریزی دقیقی مهسا را به داخل دخمه خلافکاران کشاند. مهسا لحظه ای که وارد خانه شد صحنه ای را دید که فکرش را هم نمی‌کرد. چند مرد منتظر او بودند تا از مهسا به عنوان پرداخت بدهی های سعید سوءاستفاده کنند.  مهسا دختر جوان که قربانی بدهی های سعید شده بود برای فرار از دخمه شیطانی خودش را به آب و آتش زد اما فایده ای نداشت.سعید با ترک کردن خانه‌ی سوداگران مرگ شرایط تجاوز به مهسا را فراهم کرد.

مهسا چطور از دخمه شیطان فرار کرد؟

مهسا یک هفته تمام توسط ساقی های شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفت. دختر جوان پس از پیدا کردن یک گوشی از تنها فرصتش استفاده کرد و شرایط خود را به پلیس اطلاع داد.  بنا بر این گزارش پلیس پس از شناسایی خانه خلافکاران موفق به دستگیری عاملان اصلی این اتفاق شد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام

  • هیرا ارسالی در

    سلام خوبی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها