|

تعرض به دختر تهرانی در وسط بازار!

سیما با اعتماد کردن به مرد شیطان صفت در اینستاگرام مسیر زندگی اش دگرگون شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

سیما لحظه ای که به میثم و اتاقک بالای مغازه اش در بازار تهران فکر‌ می‌کند بغضش ناگهان می‌ترکد و زیرلبی به خودش بد و بیراه می‌گوید. دختر جوان بعد از اولین قرار با میثم در کافه همیشگی شان زندگی اش به کل دگرگون شده و دنبال راه گریزی از بن بست ذهنی خودش است.

سیما پس از آشنایی با میثم مرد تهرانی در  اینستاگرام  خیلی زود به او اعتماد کرد و همین باعث اولین قرار آن ها در کافه شد.

میثم در اولین قرار خود با مطرح کردن بحث  ازدواج  ، سیما را عاشق و وابسته خودش کرد. آن ها هر روز با یکدیگر قرار می‌گذاشتند و به هم نزدیکتر می‌شدند.چندی نگذشت سیما با پیشنهاد بی‌شرمانه به اتاقک بالای مغازه مرد تهرانی در بازار رفت و در آنجا تن به خواسته شیطانی میثم داد.

اعتماد اشتباه سیما به میثم

سیما بیشتر از همیشه احساس وابستگی به میثم می‌کرد اما ناگهان ورق رابطه‌‌ی آن ها برگشت.میثم مرد پولدار تهرانی با کم توجهی و با حرف های ضد و نقیض سیما را از خودش دور کرد.

دخترجوان که به شدت به میثم وابسته شده بود سعی کرد دوباره با او ارتباط برقرار کند. برای همین به مغازه میثم در  بازار  تهران رفت تا تکلیف خودش را روشن کند. سیما در آنجا صحنه ای دید که غرورش شکسته شد؛ میثم در مغازه با دختر دیگری بود.

سوءاستفاده جنسی از سیما دختر تهرانی

سیما با پرس و جو از خانم هایی که در اینستاگرام دنبال کننده صفحه میثم بودند متوجه موضوع باورنکردنی دیگری شد.میثم از 17 زن دیگر سوء استفاده کرده بود. این موضوع سیما را به شدت اذیت کرد و همین باعث شد تا او به پلیس مراجعه کند.

دختر جوان پس از مراجعه به پلیس ماجرا را اینطور بیان کرد: «با میثم در  اینستاگرام  آشنا شدم. پس از اولین قرار با میثم، او با من قرار ازدواج گذاشت و همین باعث جلب اعتمادم شد.»

سیما ادامه داد : «پس از مدتی میثم مرا به خانه اش دعوت کرد. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه میثم به کلی رفتارش با من عوض شد.حتی او دیگر جواب تلفنم را نمی‌داد.»

قربانی میثم گفت : «به مغازه میثم مراجعه کردم و او را با یک دختر جوان دیدم. از آنجا متوجه شدم میثم یک  شیاد  است و از من سوءاستفاده کرده است.»

سیما در پایان گفت :«چند وقت بعد از صفحه اینستاگرام میثم متوجه شدم او با 17 دختر دوست شده و به تمامی آن ها پیشنهاد ازدواج داده است. میثم از احساسات من سوءاستفاده کرده است، و از میثم شکایت دارم.»

با شکایت سیما از میثم رسیدگی به این قضیه با تشکیل پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

منبع:رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها