|

با قند شکن همسرم را کشتم و جسدش را مثله کردم

همسرم خانه ای برای خودش اجاره کرده و زندگی مستقلی تشکیل داده بود او پنهانی با چندین نفر در ارتباط بود.

لینک کوتاه کپی شد

مرد جوان وقتی در تعقیب همسرش فهمید وی پنهانی خانه ای برای خودش اجاره کرده و رفت و آمدهای مشکوک دارد او را به طرز فجیعی کشت و جنازه اش را تکه تکه کرد.

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت ماه امسال به دنبال ناپدید شدن پرستار 37 ساله ای به نام الهام آغاز شد. همسر وی به نام پدرام که کارگر بود به ماموران گفت: همسرم کمک پرستار است و سالهاست در بیمارستان کار می کند. او دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. با این شکایت ماموران پلیس برای به ست آمدن ردی از زن جوان به تکاپو افتادند. اما وقتی در بازجویی ها پسرنوجوان این زوج پرده از اختلاف های دنباله دار پدر و مادرش برداشت ماموران پلیس به پدرام مشکوک شدند و این مرد 40ساله تحت بازجویی قرار گرفت.

وی پرده از جنایت خانوادگی برداشت و به قتل همسرش در خانه شان در منطقه فلاح تهران و دفن جسد مثله الهام در شهریار اعتراف کرد. این مرد به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.در ابتدای جلسه پسر ۱۶ ساله قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و اعلام گذشت کرد. وی گفت: من حاضر به قصاص پدرم نیستم. به همین خاطر از خون مادرم گذشت می کنم و رضایت میدهم .

سپس متهم در جایگاه ویژه‌ ایستاد. وی در تشریح جزئیات زندگی اش گفت :من ۱۷ سال با الهام زندگی کردم . از همان ابتدای زندگی با یکدیگر اختلاف داشتیم .پسر مان ۲ ساله بود که از هم جدا شدیم و من با زن دیگری ازدواج کردم. اما چند ماه از ازدواج دومم نگذشته بود که الهام با من تماس گرفت و خواست به خاطر فرزندمان بار دیگر زندگی را از سر بگیریم .الهام می گفت پدر و مادرش به خاطر اینکه طلاق گرفته و او را اذیت می کنند و نمی تواند کنار آنها زندگی کند .من که الهام را دوست داشتم مهریه همسردومم راپرداختم و از او جدا شدم و بار دیگر با الهام ازدواج کردم .

قتل هولناک زن تهرانی در منطقه فلاح

وی ادامه داد:من آن زمان کارگر خدماتی بودم و در خانه مردم نظافت می کردم. بعد از شروع زندگی جدیدمان الهام درس خواند و به عنوان کمک پرستار در یک بیمارستان مشغول به کار شد. چند سال از این ماجرا گذشت و همسر که شرایط مالی خوبی پیدا کرده بود مثل قبل به من بی اهمیت شد. او ماهانه ۷ میلیون تومان درآمد داشت و دیگر به من توجهی نمی‌کرد. با آن که با حقوق کارگری خانه ۱۲۰ متری و ماشینی مناسب و در شان او برایش خریده بودم اما به من و زندگی ام اهمیت نمی داد.

تا اینکه یک روز او را تعقیب کردم و متوجه شدم او خانه ای برای خودش اجاره کرده و زندگی مستقلی تشکیل داده است و حتی چند خط تلفن دارد. او پنهانی با چندین نفر در ارتباط بود. من از او خواستم تا به ارتباطات های پنهانی اش پایان دهد اما قبول نمی کرد.

پدرام درباره لحظه درگیری گفت: آخرین بار وقتی درباره رفت و آمدهای مشکوک همسرم به او اعتراض کردم دعوا میان ما بالا گرفت. او فحاشی کرد و حتی مرا کتک زد .الهام می گفت باید خانه را ترک کنم. در غیر این صورت او از خانه بیرون میرود. من کنترل اعصابم را از دست داده بودم با قند شکنی که در خانه بود به سمتش حمله کردم و الهام را کشتم. پسرم در خانه نبود که جسد را مثله کردم و آن را با ماشین بیرون بردم و در حاشیه شهر دفن کردم. من روز بعد به پلیس آگاهی رفتم و به دروغ گفتم همسرم ناپدید شده است.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: باور کنید من همسرم را دوست داشتم و برای حفظ زندگی ام تلاش زیادی کردم. اما همسرم نمی خواست با من زندگی کند و با رفتارهایش مجبورم کرد تا او را بکشم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای مرد خشن حکم صادر کنند. وی طبق ماده 612 قانون و از جنبه عمومی جرم به 3تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها