|

مرگ در درگیری زن و شوهر به خاطر یک لیوان آب

پرونده قتل مهندس جوان که به خاطر یک لیوان آب با همسرش درگیر شده و به قتل رسیده است، در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

مقتول بعد از درگیری شدید با همسرش جانش را از دست داد و ضربات کاری روی بدن خودش و همسرش نشان می‌دهد آن‌ها درگیری شدید داشتند. یک سال قبل جسد بی‌جان مرد جوانی به نام پویا در خانه‌اش پیدا شد.

پویا و همسرش به نام رویا هر دو به‌ شدت مجروح شده بودند اما رویا هنوز زنده بود. با انتقال جسد پویا به سردخانه و جسم نیمه‌جان رویا به بیمارستان بررسی‌های مأموران در این خصوص آغاز شد تا معلوم شود چه اتفاقی برای این زوج افتاده است. پلیس فهمید این زوج دختری به نام گندم دارند که در زمان درگیری در خانه حضور داشت. این دختر کوچک نتوانست توضیحات زیادی به مأموران بدهد، زیرا از واقعه رخ‌ داده به‌ شدت شوکه شده بود.

به‌ هوش‌ آمدن رویا

رویا بعد از به‌ هوش‌ آمدن به مأموران گفت در پی یک درگیری با شوهرش زخمی شده و پویا نیز در همان درگیری جانش را از دست داده است. این زن گفت: همسرم در درگیری خانوادگی قصد کشتن من را داشت که پس از زخمی‌ کردن من با ضربات چاقو خودزنی کرد.

خانواده پویا این ادعا را رد کردند و مدعی شدند رویا شوهرش را کشته است. با این ادعا تحقیقات پلیس وارد مرحله تازه‌ای شد. زن جوان پس از بهبودی نسبی گفت: همسرم سال‌ها بود از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد و به‌ همین‌ خاطر همیشه با هم اختلاف داشتیم. ما صاحب یک دختر شده بودیم، اما همسرم بداخلاق‌تر شده بود.

آن شب دخترم از من خواست تا یک لیوان آب به او بدهم. وقتی می‌خواستم لیوان آب را به دخترم بدهم، همسرم به من اعتراض کرد و گفت باید لیوان آب را به او بدهم. من به او گفتم صبر کند تا دخترم گندم آب بخورد، اما او شروع به داد و فریاد کرد و گفت من همیشه دخترم را به او ترجیح داده‌ام. جواب دادم بچه در اولویت است و او اگر خیلی تشنه است خودش از یخچال آب بردارد.

درگیری به خاطر یک لیوان آب

همین موضوع باعث درگیری ما شد. همسرم به آشپزخانه رفت و چاقو کشید. من چاقو را به‌ زور از دستش گرفتم، اما بار دیگر به آشپزخانه رفت و حتی سه مرتبه چاقو برداشت. من هر بار به‌ زور چاقو را از او گرفتم. اما او چند ضربه چاقو به من زد که بیهوش شدم و وقتی در بیمارستان به هوش آمدم متوجه شدم همسرم به خاطر چاقو خوردگی جان سپرده است.

این زن ادعا کرد همسرش سابقه خودکشی و خودزنی داشته و به‌ همین‌ خاطر به زندگی‌اش پایان داده است. وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد بعضی از ضربه‌های وارد شده به مرد جوان ناشی از خودزنی بوده است، فرضیه خودکشی قوت گرفت.

اما بار دیگر خانواده پویا اعلام کردند عروسشان به خاطر اختلاف‌های زیاد با پسرشان او را کشته و با دروغ‌گویی قصد دارد پلیس را گمراه کند. در ادامه تحقیقات پلیس به بازجویی از اعضای خانواده پویا و رویا پرداخت.

توهم شوهر

خواهر رویا گفت: شوهرخواهرم مهندس و نخبه بود، او همیشه دچار توهم بود. او فرمول جدیدی کشف کرده بود و فکر می‌کرد خواهرم آن فرمول را به رئیس پویا داده است. می‌گفت بی‌محلی رئیسش به او به خاطر این است که رویا فرمول را به او داده است. اما خواهرم اصلا رئیس پویا را نمی‌شناخت و تا به حال او را ندیده بود.

این زن در ادامه اظهاراتش گفت: آن‌ها یک بار وقتی که گندم دو ساله بود، از هم جدا شدند و دادگاه حکم داد که گندم پیش مادرش بماند. اما بعد از مدتی پویا چند واسطه فرستاد که رویا به خانه برگردد و گفت دیگر او را اذیت نمی‌کند، با این حال بعد از رجوع باز هم با یکدیگر درگیری‌هایی داشتند.

سابقه خودکشی پویا

از طرفی رویا می‌گفت گندم به پدرش وابسته است و به‌ همین‌ دلیل او نمی‌تواند از شوهرش جدا شود. در ادامه تحقیقات پلیس چند نامه دست‌نویس از پویا را کشف کرد که متعلق به چندین سال قبل بود. در نامه‌ها پویا از همسرش خداحافظی کرده و نوشته بود قصد خودکشی دارد.

در نهایت پرونده مرگ مرموز مهندس جوان با صدور کیفرخواست برای همسر او به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود. این در حالی است که خانواده پویا برای عروسشان اشد مجازات خواسته‌اند.

منبع: شرق

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینم نتیجه بی توجهی به مسایل روحی و روانی
    خیلی از افراد نیاز به روان درمانی دارند ولی خودشان و خانواده زیر بار نمیروند و نتیجه اسفناکی بدنبال دارد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها