|

قاتل اجاره ای سر مرد یزدی و همسرش را برید

همسایه ها می گفتند قاتل سر آقا بهرام را بریده بود و با وارد کردن چند ضربه چاقو به پهلو و سینه همسرش، هر دو را از پا درآورده بود.

لینک کوتاه کپی شد

قتل زن و شوهر یزدی بر اثر اختلاف مالی با وکیل آنها شوک بزرگی به اهالی شهرستان تفت وارد کرده است. این روزها خانه آنها در یکی از محله های یزد سیاهپوش غم آنهاست و اهالی محل از اینکه دیگر زن و شوهر میانسال را در حال رفت و آمد در محل نمی بینند خیلی ناراحت و غمگین اند.

یکی از اهالی محل در مورد جزئیات قتل این زوج می گوید: چند روز قبل دیدم مقابل منزل بهرام تکارد کشمیر در محله سرده تفت شلوغ بود. خانواده تکارد سالیان سال از اهالی این محل بودند. وقتی از همسایه ها سوال کردم، شنیدم که جسد غرق در خون آقا بهرام و همسرش زهرا خانم در خانه شان پیدا شده است. خیلی تعجب کردم چون آنها افراد خیلی آرام و بی حاشیه ای بودند و همه محل آنها را خیلی دوست داشتند. چند سالی برای زندگی به کشور هند رفتند اما به همین محله برگشتند. همسایه ها می گفتند قاتل سر آقا بهرام را بریده بود و با وارد کردن چند ضربه چاقو به پهلو و سینه همسرش، هر دو را از پا درآورده بود.

پیرمرد+70+ساله+برای+قتل+زوج+میانسال+،+قاتل+اجیر+کرده+بود+

بازداشت پسر خانواده به عنوان اولین مظنون

یکی از همسایه ها گفت:«در تحقیقات اولیه پلیس، پسر بزرگ خانواده به عنوان مظنون این پرونده دستگیر شد. اما خواهران و برادرش می گفتند ما مطمئنیم که برادرم بی گناه است و امکان ندارد او در این حادثه مقصر باشد. راست هم می گفتند چون مدتی بعد عامل اصلی جنایت دستگیر شد.»

وکیل خانواده دو نفر را برای قتل زوج تفتی اجیر کرد

چند روز بعد از حادثه، قاتل زوج تفتی شناسایی و دستگیر شدند. یکی از اهالی محل در این مورد گفت: «بالاخره مشخص شد عامل این جنایت وکیل این خانواده بوده است. او به خاطر اختلاف مالی که می گویند بر سر یک ملک بوده است، با زوج میانسال، دو مرد را اجیر کرده بود که آقا بهرام و همسرش را به قتل برسانند.» دو قاتل اجاره ای در حال حاضر دستگیر شده اند و به اتهام خود اعتراف کرده اند. پس از آن وکیل فراری 60 ساله هم شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات قضایی برای روشن شدن ابعد پنهان ماجرا ادامه دارد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها