|

قتل هولناک مادر به خاطر ازدواج؛ جسد مادرمان را سوزاندیم!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳ نفر از اعضای یک خانواده که مادر خود را ۳ سال قبل به قتل رسانده و جسد آن را نیز سوزانده بودند،…

لینک کوتاه کپی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳ نفر از اعضای یک خانواده که مادر خود را ۳ سال قبل به قتل رسانده و جسد آن را نیز سوزانده بودند، خبر داد. 

مهدی پورامینایی اظهار داشت: در پی گزارش فقدان خانمی ۵۱ ساله در زمستان سال۹۷ تلاش پلیس برای پیدایش این فرد در دستور کار  قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران کلانتری ۳۲ زنگی‌آباد این فرماندهی با یکسری کار اطلاعاتی از قتل این زن ۵۱ ساله توسط فرزندش آگاهی یافتند و قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. 

وی بیان داشت: قاتل در بازجویی‌های تخصصی پلیس به قتل مادر خود با همدستی خواهرش و داماد خانواده در زمستان ۹۷ و سوزاندن او اعتراف کرد.

پور امینایی با اشاره به دستگیری همدستان این قاتل خاطرنشان کرد: اعضای این خانواده انگیزه خود را از این عمل مجرمانه مخالفت با ازدواج مجدد مادر خود بیان کردند و در اقدامی بی‌رحمانه با زدن ضربه به سر و سوزاندان او، مرگش را رقم زدند.  پور امینایی در پایان گفت: متهمان  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها