|

(ویدئو) علی انصاریان در پشت‌ صحنه آخرین سریالش

علی انصاریان

عوامل سریال نمایش خانگی «اسپینجر» ویدئویی از حضور «علی انصاریان» در پشت صحنه این سریال منتشر کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

 عوامل سریال نمایش خانگی «اسپینجر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا کریم‌زاده ویدئویی از حضور علی انصاریان در پشت صحنه این سریال منتشر کرده‌اند. انصاریان در این تصاویر برای بازی در این سریال تمرین‌های دورخوانی انجام می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، تصویربرداری اسپینجر، سال پیش به دلیل ابتلای علی انصاریان به کرونا به تعویق افتاد و در نهایت مرگ نابه‌هنگام و شوکه‌کننده این بازیگر و فوتبالیست محبوب کشورمان، این مجموعه را از ادامه حضور او محروم کرد.

این مجموعه یک طنز فانتزی سیاسی است که تلاش می‌کند روایتی از ۱۰۰ سال آینده ایران به مخاطبان ارائه دهد. در خلاصه داستان «اسپینجر» آمده است: سهراب که یک نابغه ناآرام است پس از محکوم‌شدن به اعدام، با خوردن قرص سفر در زمان از سال ۱۵۰۰ فرار می‌کند و به زمان حال می‌آید. رستم که پلیسی از جان گذشته است، نیز تن به سفر زمان می‌دهد و به دوران ما می‌آید تا متهم را به زمان خودش بازگرداند، اما در این سفر اتفاقاتی می‌افتد ...

سریال نمایش خانگی اسپینجر در حال حاضر در روز‌های پایانی تصویربرداری است تا برای مراحل فنی آماده شود. در این سریال بیتا بیگی، یوسف تیموری، آزیتا ترکاشوند، بهراد خرازی، سامان خلیلیان، جوانه دلشاد، مهران رجبی، امید زندگانی، رضا شفیعی‌جم، نیما شاهرخ شاهی، یوسف صیادی، شیوا طاهری، رضا فیاضی، سلمان فرخنده، آذین فهیمی، سیاوش قاسمی، پارسا کریم زاده، کوروش کبیری، یوسف مرادیان، محمد نادری، آرش نوذری، محمدرضا هدایتی  بازی می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها