|

تظاهر به برهنگی برای خرید خانه ارزان در تورنتو کانادا!

شرط خرید این خانه اکازیون این است که شما باید نودیست یا برهنه‌گرا باشید.

لینک کوتاه کپی شد

اگر در تورنتوی کانادا زندگی می‌کنید و چند سالی است که کمربند‌ها را سفت بسته‌اید تا خانه‌دار شوید، حالا دستکم در یک مورد به نظر می‌رسد شل کردن کمربند‌ و درآوردن پیراهن فکر بدی نباشد. حتی شلوارتان را هم باید درآورید. بله در این مورد به خصوص باید لخت مادرزاد شوید تا فروشنده متقاعد شود که این مورد اکازیون را به شما بفروشد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از بی بی سی؛ ماجرا از این قرار است که اخیرا آگهی فروش یک خانه‌ ۳ خوابه ۱۲۰ متری در همیلتون در استان آنتاریو به قیمت ۳۵۰ هزار دلار، با استقبال عجیب و غریب خریداران روبرو شده است. همیلتون تنها یک ساعت با تورنتو فاصله دارد. 

اگر در نظر داشته باشید که قیمت متوسط خانه‌ای با این ویژگی‌ها در همیلتون بیش از ۸۰۰ هزار دلار و در تورنتو حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار است، متوجه دلیل این همه استقبال می‌شوید. 

اما فقط یک مشکل (نه چندان کوچک) وجود دارد. شرط خرید این خانه اکازیون این است که شما باید نودیست یا برهنه‌گرا باشید. زیرا این خانه در شهرکی بنا شده که تمام ساکنان آن برهنه‌گرا هستند و برای رفت و آمد و حضور در اماکن عمومی به خصوص استخرها، سونا و جکوزی‌ها باید لخت مادرزاد باشند.

مشاور املاکی که مسئول فروش این خانه است به سایت وایس گفته در دو ماهی که از آگهی شدن فروش خانه می‌گذرد، بیش از ۲۴هزار تقاضا برای خرید مطرح شده که تا این لحظه فروشنده با هیچ‌کدام موافقت نکرده است. 

به گفته این مشاور املاک شرط جدی گرفته شدن پیشنهاد شما برای خرید این است که حداقل سه بار برای دیدن ملک به این شهرک سر بزنید و هر بار هم در حضور او سر تا پا لخت باشید تا اصالت ادعای شما ثابت شود. 

این مشاور املاک می‌گوید از سئوالاتی که در این مدت از بازدیدکننده‌ها شنیده برایش مسلم شده که آنها اکثرا آدم‌های شلواربه‌پایی هستند که برای خریدن ملک ارزان تظاهر می‌کنند که برهنه‌گرا هستند. سئوالاتی مثل این که: «ممکن است فقط ۵۰ درصد برهنه‌گرا باشیم»؟ یا مثلا «میشه در قرارداد فروش قید کنید که من با شورت اینجا رفت‌وآمد کنم»؟ 

اما مسؤلان این شهرک مصرند که با پیر شدن ساکنان فعلی و فروش خانه‌ها به نسل جوان‌تر، همچنان اصالت این شهرک برهنه‌گرا حفظ شود. بنابراین به نظر می‌رسد عبور از این آزمون، سخت‌تر از چیزی باشد که بیشتر خریداران فکر می‌کردند.

برهنه‌گرایان معتقدند این شیوه زندگی با کنار زدن برخی از قید و بندهای اجتماعی به آنها حس رهایی و آزادی می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر انسانهای بی شرم که با حیوانات، در برهنگی هم شان شده اند. حالم از این همه دریدگی در عصر تمدن، در کشورهای به ظاهر متمدن بهم خورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها