|

(عکس) نژاد خاص سگ خانواده رونالدو سوژه شد!

یکی از چهره هایی که در این مستند به شدت مورد توجه قرار گرفته، "آنتونیا" سگ خانواده است

لینک کوتاه کپی شد

مستند زندگی جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شده و به یکی از ده سریال پربیننده این شبکه در اسپانیا تبدیل شده است. جورجینا در این مستند در مورد زندگی خود به عنوان یک مادر، نامزد یکی از مشهورترین بازیکنان جهان و البته فعالیت حرفه ای در حوزه مدلینگ صحبت می کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ یکی از چهره هایی که در این مستند به شدت مورد توجه قرار گرفته، "آنتونیا" سگ خانواده است که نژاد متفاوت وی باعث شده تا خیلی ها در شبکه های اجتماعی به آن توجه ویژه ای داشته باشند. در حقیقت این سگ از نژاد "کاکل دار چینی" است.

2783470_921

وبسایت "اسمارت داگ" که در حوزه محصولات مربوط به حیوانات خانگی فعالیت می کند، توضیح داده است که نژاد "سگ کاکل دار چینی" به دو دسته تقسیم بندی می شود: یکی با موهای پرپشت در سر، دم و پاهایش و دیگری گونه "پودرپاف" که پوست آن بیشتر از جنس خز است. فقدان مو در برخی از بخش های بدن این حیوان به جهش ژن "foxi3" برمی گردد.

این وبسایت در مورد شخصیت این سگ نیز توضیح داده است که "سگی شاد" است که از حضور در کنار صاحبش خوشحال می شود که برای زندگی در کنار کودکان نیز کاملا مناسب است. قیمت سگ نژاد "کاکل دار چینی" بر اساس سن و گروه خونی آن متفاوت است و بین هشتصد یورو تا سه هزار یورو است. البته به نظر می رسد که این نژاد بسیار خاص است و تعداد کمی از آن در سطح اروپا وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی