|

(ویدیو) ماجرای برو گمشو باباااااا، خب این چیه که تو اینستاگرام دوستش دارید؟

دلیل وایرال شدن اما نت‌های کشیده دخترک است در عبارتِ «برو بابا»، دخترک روی الفِ بابا صدایش را می‌کِشد

لینک کوتاه کپی شد
1

این روزها در میانه سیل مشکلات ریز و درشتی که مردم با آن درگیر هستند، ویدئویی پربازدید شده که از حیث محتوا عجیب و غریب است، پسر و دختری جوان در یک خودرو نشسته‌اند و به ظاهر درباره چیزهایی دم دستی و روزمره کل‌کل می‌کنند، پسر عامدانه تلاش می‌کند صدای دختر را دربیاورد؛ درباره رفاقت صحبت می‌کنند، دختر از رفیقش می‌گوید: کتاب!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از برترین ها؛ ظاهر دختر از آن‌هاست که آرایش غلیظ دارد و پسر هم مطابق با الگوهایی زیبایی رایج این روزهاست بدن عضلانی و متعلقاتش. کل‌کل‌ها بر سر مسائل سطحی دیگر ادامه دارد، مثلا درباره موجودی کارت دختر صحبت می‌کنند و این که دو میلیون مبلغ ارزشمندی هست یا نه؟

پسر و دختر بازیگرِ این کلیپ با همین چند دقیقه حالا مشهور شده‌اند و پیج زده‌اند، مردم ویدئوهای آن‌ها را بازنشر می‌کنند و دلیل وایرال شدن اما نت‌های کشیده دخترک است در عبارتِ «برو بابا»، دخترک روی الفِ بابا صدایش را می‌کِشد و حیرت می‌کنی که همین دلیل خُرد و حقیر آن‌ها را مشهور کرده. مردم بارها و بارها این ویدئو را می‌بینند، کامنت می‌گذارند و فالو می‌کنند و اگر دنبال دلیل منطقی برای چنین رفتارهایی می‌گردید، گشتیم،نبود، نگردید، نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها