|

اسکار رندانه‌ترین واکنش سال تعلق می‌گیرد به ایرج طهماسب

پخش قطعه آهای خبردارِ همایون شجریان که سطرهایی از آن در این شرایط معنادار است، قطعه را «بچه» خواند که بی‌گمان محبوب‌ترین کاراکتر مهمونی بود.

لینک کوتاه کپی شد

ایرج طهماسب این روزها تحت فشار است، گروهی از کاربران اجتماعی و حتی برخی فعالان رسانه اعتقاد دارند او نمی‌تواند راجع به اتفاقات اخیر ساکت باشد، آن‌ها البته تاکید دارند که نیازی به موضع خاصی نیست، همدردی اما کار دشواری نیست و از خاطره‌ساز کودکان چند نسل توقع همدردی دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از برترین ها؛ منتقدان طهماسب می‌گویند، خیلی از آن‌ها که طی این هفته‌ها درگیر بوده‌اند به هر حال مخاطب طهماسب بودند و این برای او مسئولیت اجتماعی می‌آورد. جناب آقای مجری البته انگار کلا در فضای مجازی فعال نیست، اما او در قسمت پایانی «مهمونی» کاری کرد که می‌تواند همان واکنش احتمالی باشد، پخش قطعه «آهای خبردارِ» همایون شجریان که سطرهایی از آن در این شرایط معنادار است، قطعه را «بچه» خواند که بی‌گمان محبوب‌ترین کاراکتر مهمونی بود.

این که چنین اقدامی را باید واکنش ایرج طهماسب به اتفاقات اخیر بدانیم یا نه؟ نمی‌شود قطعی دانست اما اگر این واکنش او باشد، رندانه و هوشمندانه است. در هر صورت کار «مهمونی» تمام شد و حالا در اینجا مطلبی از روزنامه خراسان آورده‌ایم که به مرور این برنامه موفق پرداخته: 

پنج شنبه هفته‌ای که گذشت، مهمانی ایرج طهماسب و عروسک‌هایش در نمایش خانگی، به پایان رسید و عوامل این مجموعه با مخاطبان خداحافظی کردند. «مهمونی» با ساختاری مشابه «کلاه قرمزی»، اما با حضور شخصیت‌های جدید ساخته شد و ایرج طهماسب با این مجموعه برای نخستین بار به نمایش خانگی کوچ کرد. استفاده از ایده‌های خلاقانه و متنوع، مراقبت از شخصیت‌های محبوب برنامه برای جلوگیری از تکراری شدن آن‌ها و همچنین دعوت از چهره‌های مشهور باعث شد این برنامه طی 30 قسمت بتواند کیفیت اولیه خود را حفظ کند. «مهمونی» در شرایطی به پایان رسید که مخاطبان چشم انتظار تولید فصل جدید آن هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها