|

(ویدئو) خداحافظی دردناک یک خانواده زیر آوار مانده!

خانواده‌ای که زیر آوار زلزله ترکیه مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدئوی خداحافظی خود را ضبط کرده و برای بستگانشان فرستاند.

لینک کوتاه کپی شد

در شهر زلزله زده قهرمان‌مرعش ترکیه، خانواده‌ای که زیر آوار مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدئوی خداحافظی خود را ضبط کرده و برای بستگان خودشان فرستاند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست. با وجود افزایش چشمگیر تعداد قربانیان زلزله مرگبار در ترکیه و سوریه و عبور آن از مرز 29 هزار نفر جان‌باخته، سازمان ملل متحد اعلام کرده که همچنان احتمال دو برابر شدن میزان تلفات فعلی وجود دارد.

همچنین شمار جانباختگان زلزله در سوریه به 4 هزار و 548 نفر رسیده و تعداد زخمی‌ها بیش از هفت هزار نفر اعلام شده است.

شبکه خبری بی‌بی‌سی نیز طی گزارشی از مختل شدن تلاش‌های امداد و نجات سه گروه امدادرسانی به علت ناآرامی‌ها در جنوب ترکیه خبر داده است.

تعطیلی مدارس در ترکیه

در پی زلزله مرگبار ترکیه، رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد تا پایان سال تحصیلی جاری، کلاس‌های تمام دانشگاه‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود. مدارس همه شهرهای ترکیه نیز به مدت دو هفته تعطیل شده‌اند.

تعقیب قضایی سازندگان بناهای غیراستاندارد در ترکیه

زلزله ویرانگر و مرگبار ترکیه علاوه بر گرفتن قربانیان بی‌شمار، خسارت‌های زیادی را نیز به ساختمان‌ها این شهر وارد کرده است. به همین جهت، عملیات پلیس ترکیه برای تعقیب قضایی و دستگیری سازندگان بناهای غیراستاندارد آغاز شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها