|

ماجرای امیر قلعه نویی و رستوران پلمپ شده ای که متعلق به او نیست

طبق گفته وکیل امیر قلعه نویی رستوان مذکور در حوالی میدان ونک متعلق به شخص دیگری بود و این موضوع قابلیت انتساب به آقای قلعه نویی را نداشته.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پیش بود که خبر رسید رستورانی منتسب به امیر قلعه‌نویی در میدان ونک به دلیل عدم رعایت حجاب از سوی مشتریانش پلمپ شده است. این خبری بود که یکی از سایت‌ها آن را منتشر و سپس عنوان شده بود که مشتریان این رستوران بی حجاب بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، اگرچه منبع این خبر کاملا مشخص است، ولی وکیل امیر قلعه نویی در تماس با فرارو، در توضیحی مختصر عنوان کرده که رستوران مذکور ارتباطی با امیر قلعه‌نویی نداشته است. باوجود آنکه در همان خبر اولیه هم عنوان شده بود که مالکیت رستوران به عهده امیر قلعه نویی است و او این رستوران را به شخص دیگری واگذار کرده، ولی حالا وکیل سرمربی تیم ملی ایران به فرارو می‌گوید: «پس از تحقیقات، کاشف به عمل آمد که مالکیت و جواز کسب رستوان مذکور در حوالی میدان ونک متعلق به شخص دیگری بود و این موضوع قابلیت انتساب به آقای قلعه نویی را نداشته است».

طبق گفته وکیل سرمربی کنونی تیم ملی ایران، برخلاف ادعای منبع این خبر، حتی مالکیت این رستوران هم متعلق به فرد دیگری است و ارتباطی با امیر قلعه‌نویی ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی