|

بازویِ دختر «مخبر» را فتوشاپ کردند

(عکس) به دختر مخبر دزفولی واکسن کرونا از روی چادر تزریق شد؟

طیبه مخبر دختر مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرای فرمان امام اولین ایرانی بود که واکسن کرونا به او تزریق شد.

لینک کوتاه کپی شد

اولین واکسن آزمایشی کرونا در ایران روی داوطلبی از خانواده مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام انجام شد و دومین واکسن هم روی معاون این ستاد، تست شد. 

طیبه مخبر دزفولی کیست؟

طیبه مخبر، دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام که به عنوان اولین دریافت کننده انسانی واکسن معرفی شده است در سخنانی بیان کرد امیدوارم این فرآیند علمی به این نتیجه برسد، من هم مثل بقیه مردم هستم. خوشحالم، نه فقط از اینکه به عنوان اولین نفر واکسن را تزریق می کنم. امیدوارم نتیجه این جریان سلامتی مردم باشد.

مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام که واکسن یاد شده در شرکتهای زیرمجموعه این ستاد تهیه شده است در توضیح توان تولید این واکسن اعلام کرد ظرف سه ماه آینده، توان تولید ۱.۵ میلیون دوز واکسن کرونا وجود خواهد داشت که به مرور این ظرفیت به تولید ۱۲ میلیون دوز واکسن در ماه افزایش خواهد یافت.

واکنش ها نسبت به تزریق واکسن توسط دختر آقای رئیس

فضه سادات حسینی، گوینده و مجری تلویزیون در صفحه شخصی خود در توییتر به داوطلب شدن دختر محمد مخبر دزفولی واکنش نشان داده است.

photo_2020-12-29_15-23-23

واکسن کرونا از روی چادر تزریق شده؟

روزنامه کیهان نوشت: وقتی اولین تست انسانی واکسن ایرانی کرونا روی دختر آقای «محمد مخبر»، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام انجام گرفت، عده‌ای که از ایرانی بودن فقط، فارسی حرف زدن را بلدند، به کمک نرم‌افزاری به نام فتوشاپ! تصویر بازوی این بانوی ایرانی را طوری سیاه کردند که به‌نظر برسد، واکسن از روی چادر و لباس به او تزریق شده است!

2511952_208

تیر خلاص آقای وزیر: کرونا هر روز چموش تر می شود

با وجود اخبار خوبی که اینروزها درباره کرونا می شنویم ولی واقعیت چیزی است که وزیر بهداشت اعلام کرد و گفت ویروس کرونا هر روز پیچیده تر و چموش تر می شود و با جهشهایی که دارد، خطرزایی آن بیشتر می شود. به همین دلیل بیراه نیست اگر اقدامات مراقبتی و بهداشتی را کمرنگ کنیم دوباره به روزهای اوج مرگ و میر کرونایی بازگردیم.

این واقعیتی است که هر روز متاسفانه اخبار آن را می خوانیم. از جمله امروز که سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ ۱۲۲ نفر از هموطنان در اثر بیماری کرونا خبر داد و گفت تست بیش از ۶۲۰۰ نفر هم در شبانه روز گذشته مثبت شده است.

بلافاصله پس از انتشار خبر تست انسانی واکسن کرونا، حاشیه های این خبر آغاز شد. از جمله رئیس جامعه جراحان در نامه ای سرگشاده از وزیر بهداشت درخواست کرد سهمی از تزریق واکسن کرونا به فعالان حوزه درمان اختصاص یابد. مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا هم در توییتی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خواست توضیح بدهد چرا به جای ریال، از دولت درخواست یورو برای فروش واکسن های کرونای ایرانی کرده است؟ اگر چنین سخنی راست باشد که باید توضیحات شنیدنی ای در راه باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    برو عااااااامو

  • ناشناس ارسالی در

    دم دختر مخبر دزفولی گرم . این نشان داد هنوز میشه به بعضی از مسئولین کشور امیدوار بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی