|

ترلان پروانه بازیگر جدید آهوی من مارال

ترلان پروانه مارال ناصرالدین شاه شد

ترلان پروانه جدیدترین بازیگر سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» است که قرار است نقش مارال را ایفا کند.

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه به عنوان جدیدترین بازیگر سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» به این مجموعه پیوست. به گزارش خبرآنلاین، انتخاب بازیگران سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» ادامه دارد و ترلان پروانه جدیدترین بازیگر این اثر قرار است نقش مارال را ایفا کند.

 

عوامل دیگر سریال آهوی من مارال

سریال خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود. پیش از این حسن معجونی برای ایفای نقش ناصرالدین شاه قاجار با این پروژه قرارداد بسته است، همچنین الهام کردا برای نقش انیس الدوله، شبنم مقدمی و تعدادی دیگر از بازیگران سرشناس برای این سریال انتخاب شده و قرارداد بسته‌اند که اسامی همه آن‌ها به تدریج رسانه‌ای خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: زیبا شدن ترلان پروانه و ماجرای عمل چشم گربه‌ای!

 

 

قصه سریال آهوی من مارال

در خلاصه قصه آهوی من مارال آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان ...

 

 

 
 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها