|

سرگذشت گربه ای که از فرش به عرش رسید!

یک کارگر کارخانه، گربه ای را از مرگ نجات داد، اما نمی دانست که این گربه سر از یک عنوان افتخاری و چرت زدن روی صندلی وزیر در می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فیلم های دوربین نظارتی یک کارخانه زباله در اولیانوفسک، شهری واقع در 700 کیلومتری جنوب شرقی مسکو، به تازگی نشان داد که کارگری به نام میخائیل توکاش، یک کیسه پلاستیکی سفید را از میان آشغال ها پیدا می کند و پس از باز کردن آن، یک گربه نر سیاه و سفید را داخل اش پیدا می کند. توکاش ، که مقامات محلی برای نجات گربه از او تجلیل کردند، به یک روزنامه گفت: "من احساس کردم  که داخل کیسه، چیزی نرم است. کیسه را کمی باز کردم و دیدم که یک جفت چشم به من نگاه می کنند."

نجات یافتن این گربه خوش شانس از مرگ غریب الوقوع، در تلویزیون و در شبکه های اجتماعی، بازتاب زیادی داشت و او را به یک سلبریتی محلی تبدیل کرده است. وی توسط وزارت محیط زیست منطقه اولیانوفسک به سرپرستی گرفته شد و به طور غیررسمی به عنوان معاون وزیر محیط زیست منسوب شده است. وزیر عنوان کرد: "این گربه در آستانه مرگ بود.اگر کمی دیرتر به داد اش رسیده بودم، در آشغال خرد کن نابود می شد.

 

Cat-narrowly-escapes-death-at-Russian-trash-processing-plant

تصاویر این وزارتخانه نشان می داد که این گربه روی صندلی چرخان در دفتر وزیر محیط زیست Gulnara Rakhmatulina چرت و در خانه جدید خود پرسه می زند. پس از معاینه دامپزشکی این گربه اشرافی، خبر رسید که او در سلامتی کامل به سر می برد. سپس این وزارتخانه یک مسابقه سراسری به منظور انتخاب نام برای وی را برگذار کرده است. 

رخمتولینا گفت: "من می خواهم به صاحبان حیوانات خانگی یادآور شوم: به یاد داشته باشید که شما مسئول کسانی هستید که آنها را رام کرده اید. اگر نمی توانید حیوان خانگی خود را به هردلیلی در خانه نگه دارید، همیشه می توانید آن را به دستانی مطمئن و یا به یک پناهگاه امن بسپارید."

 

09-22-07-777a3cdded364cecf220d837ed98c472

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ساسان ارسالی در

    با درود و خسته نباشید به خدمت دست اندرکاران این سایت

    براستی که بسیار بی خردمند برخی از این مردمان جهان!!
    چه غربی چه شرقی
    یعنی پیدا شدن یک گربه در سطل آشغال تا این اندازه مهم است؟؟
    گربه را دستیار وزیر کرده اند!!!


    خخخ
    شگفتا!!

    که چی؟؟؟

    براستی که آدم میمونه توی کار اینا

    احمق ها

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها