|

سال نو میلادی، یادآور ازدواج دو روزه بریتنی اسپیرز!

در این مقاله به ازدواج کوتاه مدت بریتنی اسپیرز می پردازیم و همچنین نگاهی می اندازیم به سایر ازدواج های کوتاه در هالیوود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بریتنی اسپیرز، در سال 2004 با دوست دوران کودکی خود، جیسون الکساندر در لاس وگاس و طی یک  عروسی پرشور، عقد کرد. اما ازدواج کوتاه مدت وی که تنها 55 ساعت به طول انجامید، جهان را در شوک فرو برد.

 

26KUX7YYXAGQN3H476YUWKNT5U

این زوج پس از اینکه مهمانی شب سال نو را در کنار همدیگر پشت سر گذاشتند، با یکدیگر ازدواج کردند و پس از دو روز متوجه شدند که تصمیمشان عجولانه و از سر مستی بوده است. در سال 2004 ، بریتنی 22 ساله و هنوز در اوج قدرت خویش بود. او بدون شک مشهورترین ستاره پاپ جهان بود که به تازگی آلبوم چهارم و بسیار موفق خود را منتشر کرده بود. او در حال آماده شدن برای تور کنسرت هایش بود، اما برای تعطیلات آخر هفته سال جدید با دوستانش به لاس وگاس رفت. او با همسر 55 ساعته اش، جیسون، در کنت وودِ لوئیزیانا بزرگ شده بود و برای او متنی فرستاده بود و  در آن از او پرسیده بود که آیا دوست دارد برای تحویل سال 2004 در وگاس به او بپیوندد؟ این خواننده به وسیله پرواز با جت شخصی، دوستانش را به آنجا برد.

پیشنهاد می شود: ریحانه پارسا غرق در فساد!

آیا ازدواج بریتنی و جیسون، کوتاه ترین بوده است؟

جالب است بدانید که کوتاه مدت ترین ازدواج در هالیوود، حتی رکورد زمان کمتری را نسبت به بریتنی در اختیار دارد و مربوط به رادولف والنتینو و جین آکر می باشد. والنتینو ، یک بازیگر مشهور ایتالیایی (ملقب به "عاشق لاتین") در سال 1919 طی یک اقدام عجولانه با بازیگر زن آمریکایی، جین آکر ازدواج کرد. او به سرعت از این تصمیم پشیمان شد و والنتینو را از اتاق مخصوص ماه عسل خود بیرون کرد. پس از 20 دقیقه در زدن و تلاش نا فرجام، والنتینو به سمت خانه اش برگشت. آن ها تنها 6 ساعت مزدوج بودند.

547eb7232f26b_-_rudolph-valentino-jean-acker-0710-lgn

 

دیگر ازدواج های کوتاه مدت در دنیای سلبریتی ها

علاوه بر بریتنی بازیگران و سلبریتی های دیگری هم بودند که بعد از مدت بسیار کمی طلاق گرفتند در ادامه نگاهی می اندازیم به دیگر ازدواج های کوتاه مدت سلبریتی ها

کیم کارداشیان و کریس هامفریز (بسکتبالیست) - 10 هفته

image (1)

 

لیسا مری پرسلی (دختر الویس پرسلی) و نیکولاس کیج - 3 ماه

Lisa-Marie-Presley-and-Nicolas-Cage-Rolex-Moonphase-Reference-6062

 

جنیفر لوپز و کریس جاد (بازیگر آمریکایی) - 4 ماه

lopez-judd

 

اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز - 3 سال

6T34RKLKHXCIFQXRPG6VN5SQRQ

 

کیتی پری و راسل برند - 14 ماه

katy-perry-russell-brand

 

لیام همسورث و مایلی سایرس - 8 ماه

Miley-Cyrus-Reveals-She-Wrote-Liam-Hemsworth-Breakup-Song-Slide-Away-2-Months-After-Their-Wedding

 

و جانی دپ و امبر هرد - یک سال (البته ماجراهای این یک سال، تمامی ندارد!)

3335

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها