|

شوخی مهران مدیری با الهام حمیدی در دورهمی + (ویدئو)

الهام حمیدی که مهمان مهران مدیری بود در خصوص ازدواجش صحبت کرد در ادامه شوخی مدیری با او را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون پنج شنبه شب مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. وی در این برنامه به سوالات مهران مدیری درباره زندگی شخصی اش جواب داد. وی در بخشی از گفتگو در خصوص تغییر اخلاقیات خود پس از ازدواج صحبت کرد.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

الهام حمیدی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران اسـت کـه در اوایل دهۀ 80 بـه‌ سرعت موردتوجه مخاطبان و اهالی سینما و تلویزیون قرار گرفت امّا با گذر زمان نتوانست جایگاه خودرا حفظ کند و تا حدودی بـه حاشیه رانده شد. الهام حمیدی از شروع فعالیتش بـه‌عنوان بازیگر تا بـه امروز، در نقش‌های زیادی دیده شده اسـت کـه البته تفاوت‌های زیادی باهم ندارند.

بیشتر بخوانید:  الهام حمیدی و همسرش چطور با هم آشنا شدند؟ + ویدئو

 

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد. وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در می نگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها